Wednesday, July 18, 2012

Minimums jeb bez kā es nevarēšu iztikt

Lēnām vācu kopā lietas, ko lai ņem līdzi uz festivālu tā, lai nesastieptu daudz ko lieku, un esmu nonākusi pie tā minimuma, bez kura es tiešām nevaru iztikt ikdienā.

BB krēms, pūderis, ūdensnoturīga tuša un balzams, ko var izmantot praktiski jebkam.


Rimmel Scandal eyes ūdensnoturīgā tuša- kā rakstīts uz tušas, tā palielina skropstu apjomu, nesalipina tās un ir ūdens noturīga. Lietoju tikai vienu dienu tāpēc ir grūti spriest. Man ir jāsadraudzējas ar lielo birstīti, bet tā tuša nebirst, ir noturīga, esmu pagulējusi, salijusi, bet viss ir savās vietās. Neesmu vēl kārtīgi iemācījusies apieties ar birstīti, jo tā man ir mazliet pa lielu, bet  tā iesakumam man patīk.

Maybelline BB krēms, par kuru visi sen jau ir rakstījuši un ir sajūsmā. Visu laiku lietoju gaišāko, tahad esmu pārgājusi uz mazliet tumšāku- medium, bet vasarai beidzoties atgriezīšos pie gaišā. Kad es pirku es tiešām domāju,ka varēšu to klāt zem tonālā krēma, jo kā tāds krēms var kaut ko nomaskēt, bet domas mainījās, un ikdienā vairs vajag tikai šo brīnumu, kurš patiešām maskē. Ideāls līdzeklis,kas pilda savas funkcijas.


Max Factor pūderis 05 translucent tonī, kas ir diezgan gaišā brūnīgā tonī, kas dzīvē tiešām izskatās labāk nekā bildē. Kas man patīk- viņš rada matējošu efektu sejai, padara to patīkami maigu un vismaz mana sejas āda taukojas mazāk kā ar citiem pūderiem. Kas man nepatīk - viņam ir izteikta smarža klāt, protams, to nejūt, kad esi jau uzklājis uz sejas, bet tik uzmācīgu aromātu pūderiem nebiju redzējusi- sajutusi.

"Maigās rūpes" - daudzfunkcionāls aizsargājošs balzams ar karameļu aromātu, to var izmantot kā lūpu spīdumu, viņš ir ideāls sausu lūpu kopšanai un to profilaksei, pēc tam,kad tās ir atkopušās. To var arī smērēt uz sausiem elkoņiem un vietām, kur ir sausāka āda, tiešām palīdz. 

Un tā es esmu atradusi lietas, bez kurām es nevarēšu iztikt- savu minimumu, un man nav jāstiep vesels kosmētikas maciņš līdzi, kā arī vairāk paliek vietas citām lietām, un tajā pašā laikā izskatīties pieņemami-labi.

0 comments:

Post a Comment