Tuesday, July 10, 2012

Līdzekļi pret matu izkrišanu

Pagājušājā gadā vasarā, es pat īsti nezinu iemeslu, sāka krist ārā mati, vairāk nekā parasti, pilna ķemme matu, kas mani protams ļoti uztrauca, un jociņi par tev vajadzēs parūku, nelikās smieklīgi.  Pēc paziņas ieteikuma atradu drogās ieteikto šampūnu ar dažiem, kas ir domāts pret matu izkrišanu. Protams, man bija diezgan lielas šaubas, ka kaut kas tāds man varētu palīdzēt, bet izrādās, ka tiešām strādā. Protams, nepietiek palietot tikai pāris reizes,lai būtu uzlabojumi, lai kaut kas mainītos jālieto vismaz 2 mēneši.
Šampūns ar dadžu eļļu. Iedarbojas uz matu saknēm, stiprina tās, pasargā matus no izkrišanas. Vienīgais mīnuss šim šampūnam viņš sausina matus, tāpēc pēc lietošanas jālieto kondicionieris. (man šķiet,ka varēja lietot 3-4 reizes nedēļā, tas atkarīgs to tā cik bieži mazgā matus)

Kondicionieris - iesmērē matos un patur no 5-10 minūtēm un skalo ārā. Šo var lietos pēc šampūna izmantošanas, jo viņš gan domāts tam,lai stiprinātu matus, gan padara tos patīkami mīkstākus.

Izsmidzināms līdzeklis no šīs pašas sērijas, domāts tam, lai stiprinātu un barotu matu saknes. Jāpūš mitros matos pēc mazgāšanas un vieglām kustībām jāiemasē galvas ādā. Neķipina un netauko matus. Šo es izmantoju, kā profilaksei.



Eļļa, ko var lietot 1-2 reizes nedēļā. Ar ērto pipeti uzklājam eļļu pie matu saknēm, tad iemasējam tā, lai būtu pa visu galvas ādu, tad jāapsien ap galvu dvielis vai lakats un jātur no 2-4 stundām. Es uz galvas uzliku plastmasas maisiņu un tad apsēju lakatu,lai to nenosmērētu ar eļļu. Labāk likt šo matos brīvdienā, kad nekur nav jāiet. Eļļu var viegli izskalot no matiem un , vismaz mani mati nekļuva taukainaki kā parasti pēc šī produkta lietošanas.

Kopumā līdzekļi ir pa saprātīgām cenām, pieejami veikalos Drogas. Vismaz man tiešām palīdzēja, tikai jāatceras, lai kaut kas patiešām uzlabotos- manītos jālieto vismaz 2 mēneši, kā norādīta ražotājs.

2 comments:

  1. Zinu, ka mana mamma arī lietoja to eļļu un mati tiešām kļuva spēcīgāki. :)

    ReplyDelete