Sunday, March 29, 2015

Aliexpress labumi #4 Benefit brows a go go atsauksme

Man ir vesela čupa ideju rakstiem un pa šo nelielo laiku ir atnākuši daudz ebay labumu, bet iedvesma tā arī īsti nav atgriezusies pie manis. Laikam tad kad jūtos labi un man ir labs noskaņojums arī gribas rakstīt, tomēr jūtu, ka atkal tuvojas "depresīvais" noskaņojums.
Bet nu atpakaļ pie raksta, šo "labumu" saņēmu šonedēļ, un atsauksme tik ātri, jo nav ko daudz testēt, ja saproti, ka nebūs.
Šķiet, ka šis ir pēdējais no fake produktiem, ko esmu Aliexpress pasūtījusi. Naked acu ēnas bija salīdzinoši labā kvalitātē, bet ar šo Benefit brows a go go uzacu komplektu nepaveicās tik ļoti, viss viņš nav slikts, bet es mierīgi varēju iztikt bez. 


 Komplektā nāk klāt buklets ar pamācību kā pareizi rīkoties ar viņu, noderīgi :)


 Mini otiņa, acu zīmulis, un mini pincete, ar kuru gan ir diezgan grūti apieties

  • Otiņa ir labā kvalitātē un ar viņu ir viegli uzklāt uzacu ēnas/pūderi, mēģināšu ielikt citā komplektā, kurā otiņa bija tik cieta, ka uzacis varētu noskrāpēt :D
  • Acu kontūrzīmulis ir ļoti labi pigmentēts, viņu var arī iztušēt, lai iegūtu smokey eyes efektu, uz rokas iztušēju viņu ar pirkstu, un nekas nesanāca,  bet tikko pamēģināju to izdarīt ar otiņu un sanāk daudz labāk
  • Komplektā ir gaišais uzacu pūderis un tumšais - abi diezgan labi, man vairāk der tumšais, bet ja izdomāšu atkal pamainīt matu krāsu, tad iespējams derēs arī gaišais, pilda labi savas funkcijas, nav kur piesieties
  • Uzacu vasks īsta izgāšanās, bildē to nevar redzēt tik labi, bet viņam ir rozīgs apakštonis, kas izskatās kuriozi uz uzacīm :D Un viņš it kā ir domāts gaišais uzacu vasks, bet diezgan patumšs, un ja man būtu gaišas uzacis izskatītos pēc klauna
  • Tad nākošais, tas rozā krāsā ir domāts kā izgaismotājs, ko liek acu iekšējos kaktiņos. Kāpēc lai kaut ko rozīgu liktu acu kaktiņos, to drīzāk varētu izmantot kā vaigu sārtumu
  • Tad tieši zem rozīgā ir izgaismotājs/ ēna, kas paredzēts klāšanai uz uzacu kaula. Nav slikts , es parasti izmantoju gaišāku acu ēnu.


Kopumā: Nav jau gluži vissliktākais produkts un īsta izgāšanās, bet es neieteiktu šo pirkt, nav īsti jēgas, labāk nopirkt tādu komplektu, kur pilnībā viss atbildīs vajadzībām. Bet ja gribas pamēģināt fake produktus, kāpēc ne, galvenais atrast izdevīgu cenu, lai nesanāk izmest daudz naudas, ja produkts nepatiks! 

Lai jums jauks vakars :)

PS. Iesaku uzmanīties ar šāda veida produktu pirkšanu kaut vai tajā pašā ebay. jums var likties, ka nopērkat paleti par ļoti izdevīgu cenu, bet īstenībā jūs pārmaksājat par fake produktu (lasīju kādā blogā par acu ēnām, kur autore tā priecājas, ka nopirkusi īstas par uz pusi lētāku cenu, bet var redzēt, ka nav īstas, neteikšu gan kāpēc, negribu kādam sabojāt prieku!)


2 comments:

  1. Tas tak nav mana bloga?:D nebaidi mani ta:D tas roza ziekis vairak pec vaigu sartuma izskatijas:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nē, tas nebija par tavu blogu! Izskatās gan :D būtu labāk varējuši ielikt gaišu konsīleri rozā vietā, tad vismaz tas būtu noderīgi nekā rozā ķēpa :D

      Delete