Saturday, March 7, 2015

Invisibobble matu riņķīši / gumija atsauksme

Šķiet, ka pirms kāda laiciņa praktiski visas blogeres, kurām es sekoju pamatīgi izlielīja šo produktu, tā it kā tas būtu kāds brīnumlīdzeklis un revolūcija matu gumiju lauciņā. Maksāt ~ 6 eiro par 3 matu gumijām es nevēlējos, bet šoreiz man paveicās, un pateicoties Saneribox varēju arī izmēģināt, un ar lielu ziņkāri ķēros klāt testēšanai.




 Visās bildēs viņas izskatījās tik lielas, un kad redzēju dzīvē bija vilšanās, kāpēc tik mazas :D Tāpēc bildējot klāt pieliku lineālu, lai ir redzams, ka viņas nav nemaz tik lielas, kā bildēs izskatās.

 Kāda minēja tās var nēsāt kā stilīgu aksesuāru, nedomāju gan, neliekas diez ko smuki. Un ja ir lielāka roka (bildē roka izskatās resna, bet tur nav tauku!) tad ir diezgan neērti, jo tā gumija spiež roku. Ja ir mazas meitenes rokas izmērs, tad būs ērtāk, bet tāpat, vismaz man, nepatiktu to nēsāt kā rokassprādzi!
Viņa deformējas no nēsāšanas un neatgūst savu sākotnējo formu, jo nēsā vairāk, jo vairāk tā izstaipās!


Tā neatstāj nospiedumus matos - tam es piekritīšu, jo parastās matu gumijas parasti atstāj pēdas matos, un var redzēt, ka mati ir bijusi sasieti astē.
Ļauj izvairīties no galvassāpēm - šis man šķiet muļķīgi, protams, nav iespējams piežmiegt tik cieši matus ar viņu, lai sāpētu galva, bet man arī no parastajām matu gumijām galva nesāp. Nekad neesmu tik cieši pievilkusi matus, lai sāpētu galva, ja kāds tā dara, tad tā ir viņa problēma, nevis matu gumijas!
Stipri turas matos - kā tad, mani mati pat nav īsti slideni, tie ir bojāti no krāsošanas, un viņai taču vajadzētu turēties, bet nekā, slīd ārā tāpat. Augstā aste, zemā aste, nekas nemainās, viņa šļūc uz leju. Lasīju, ka lieliski izmantojama sportiskajās aktivitātēs, kā tad skrien, un ik pa brīdim piestāj, lai piekārtotu matus, jo gumija atkal ir izslīdējusi, ērti, ne?!
Nešķeļ matu galus un nebojā tos - šo nevaru pārbaudīt, bet šis apgalvojums varētu būt patiess, jo parastās matu gumijas ļoti nospiež matus un bojā tos, piemēram, man vietā kur  parasti lieku matu gumiju ir sausāki mati kā citur (izņemto matu galus), tā kā pilnīgi iespējams,ka pie vainas tur ir parastā matu gumija.
Ūdens un sviedru izturīga - šeit laikam bija domāts par to, ka viegli izņemt no slapjiem matiem, tā neuzsūc mitrumu un nedeformējas (kā tad). Parasti slapjos matos nelieku matu gumiju, nepārbaudīju uz mitriem matiem, bet manos šī gumija nedaudz ieķeras tāpat.
Neiepinas un nerauj āra matus - man nedaudz ķeras, varbūt neizrauj tik daudz ārā matus kā parastā gumija, taču nedaudz tomēr kādu izrausta.
Inovatīvs līdzeklis matu  veidošanā - interesanti, ka visi šo uzskata par ļoti stilīgu, tomēr vairums video, kur izmanto šo gumiju frizūru veidošanai, viņa tiek paslēpta tā, ka to nemaz neredz :D
Anti-alerģiska - man kā diezgan alerģiskam cilvēkam, nekad nav bijusi alerģija no parastās matu gumijas, tāpēc nemācēšu par šo punktu spriest. Jā, šo ir vieglāk izmazgāt kā parastās, un viņa neuzsūc baktērijas vai mitrumu, bet lai nu kā būtu, tomēr neesmu dzirdējusi, ka kādam būtu alerģija, ko izraisījusi matu gumija.
Derīga visiem matu tipiem, stipri turēsies visos - kā tad, neturas gan!

Kopumā: Vai es ieteiktu kādam tērēt 6 eiro par 3 matu gumijām, noteikti nē! Protams, kāds šo uzskata par brīnummatu gumiju, bet konkrēti man viņa neliekas nekas tik īpašs, lai nevarētu bez viņas iztikt. Jā protams, šī nebojā matus kā parastās gumijas, tas varētu būs vislielākais pluss. Tomēr es palikšu pie parastajām gumijām, kas matos izskatās smukāk, ir daudz lētākas, un neslīd ārā. Tagad man ir interese nopirkt lēto variantu ebay, un salīdzināt !

Tomēr man liekas, ka viņas ir daudz par daudz salielītas, bet protams, viedokļi jau atšķiras! Šis varētu būt kāds no tiem produktiem, kas vienu brīdi ir tāds kā modes kliedziens, ir visiem, bet pēc kāda laika viss norimst un tās tiek piemirstas. Laikam būšu arī palaidusi garām to, kad tad visi tā pēkšņi safanojās par viņām, jo neredzēju masveidā rakstus par viņām ārzemju blogos vai youtube.


UPDATE
Ir pagājusi tieši nedēļa kopš testēju šo matu gumiju un viņa ir izstaipījusies gandrīz 2 x lielāka kā sākumā un savu sākotnējo formu tā arī neatgūst.

Lai jums jauka diena! :)


3 comments:

  1. Paldies par tik izsmeļošo aprakstu! :) Biju patīkami pārsteigta, ka kāda beidzot ir patiešām apskatījusies šīs gumijas no visām pusēm!
    No savas pieredzes piebildīšu - man neslīd, jo saviem matiem apkārt esmu aplikusi gumiju vairākas reizes, pat ne divas, ne trīs - kā tas ir redzēts dažādos video. Un tad mati turas! Nekas neslīd nost!
    Un esmu viena no tām, kam sāp galva, ja mati sasieti astē visu dienu (cieši vai nē, vienalga), tā kā man tas bija glābiņš :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paldies par jaukajiem vārdiem! :)
      Es izmēģināju arī to, kārtīgi aptinu apkārt vairākas reizes, un tāpat zemā aste pamanījās dienas gaitā nedaudz noslīdēt, un vēl tas man liek aizdomāties, ka ja es viņu aptinu tik daudzas reizes, vai tas arī nav neveselīgi matiem, kā ar parastajam gumijām?!
      Tad jau labi, ka šīs gumijas tev der labi :) Tagad es zināšu, ka parastās matu gumijas var arī radīt diskomfortu pat tad, kad nepiežmiedz tās.

      Delete
  2. Tad jau redzēs ilgtermiņā, kā matiem būs, bet teorētiski "Bobbliki" vienalga ne tik cieši pieguļas matiem, kā parastās gumijas :)

    ReplyDelete