Tuesday, March 17, 2015

Ebay labumi #22 boots from shuwish.com

Šoreiz pirms pirku zābakus ebay, kārtīgi nopētīju un izlasīju visu informāciju par viņiem, lai nesanāk kā toreiz, kad netīšām pasūtīju sev kurpes ar 14 centimetru augstu papēdi (jā, viņām ir platforma, bet paiet tāpat ir ļoti neērti).
Parasti es nedaudz baidos sūtīt apavus internetā, jo man ir diezgan liels pēdas izmērs - 41, un nevar zināt, vai tie apavi atbilst izmēram, vai nē, un tad, ja nederēs, ko es darīšu ar viņiem. Tomēr šoreiz izdomāju noriskēt, ļoti iepatikās zābaku modelis un sagribējās man tādus. 

 Apavus pirku ebay, bet viņiem ir arī sava mājaslapa, kur ar var apskatīt šos zābakus , to var atrast šeit :)



Vai nav skaisti?! Uz kājas izskatās diezgan piemīlīgi :) Kaut kad  šāda veida zābaki ar sprādzēm un izgriezumiem bija modē, es neskrienu tai pakaļ, tomēr man ļoti iepatikās šie zābaki, un ja man kaut kas ļoti ļoti iepatīkas, tad cenšos darīt visu, lai tiktu pie kārotās lietas. Šoreiz paveicās, jo tiku pie tulkošanas darbiņa, un varēju nopirkt zābakus, savādāk būtu jāpaliek gribot, jo tā kā man nav patstāvīga darba, tad es nevaru atļauties pirkt dārgas lietas, bez kurām varētu iztikt.

Plusi

  • Ļoti ātra piegāde! Pasūtīju ceturdienā un pirmdien jau pastkastītē bija lapiņa, lai dodos pakaļ saviem zābakiem.
  • Atbilst izmēram, un der kā uzlieti.
  • Papēdis apmēram 6 cm augsts, un ar to ir ērti staigāt.
  • Ērti,  stabili, nespiež, neberž, nav par šauru.
  • Ideāli zābaki pavasarim, kamēr vēl ir nedaudz par aukstu, lai ietu ar kurpēm, bet ledus jau ir nokusis.
  • Cena 26 eiro, kas manuprāt, ir diezgan laba cena šādiem zābakiem, jo viņi ir labas kvalitātes.
  • Pirku šeit :) 
Šeit tieši tādiem pašiem zābakiem kā manējiem pieejami visi izmēri, ja nu kādu tas interesē :) 

Mīnusi
  • Tā kā esmu pieradusi pie iemaucamiem zābakiem, vai zābakiem ar rāvējslēdzēju, tad paiet kāds laiciņš kamēr aiztaisa sprādzes, jo esmu pieradusi uzmaukt zābakus un doties :D
Atradu arī līdzīgus zābaku modeļus šeit un šeit :)

Kopumā: Labas kvalitātes zābaki, par sakarīgu cenu, un izskatās piemīlīgi. Sen jau kaut ko tādu gribēju, lai ir neliels papēdis, jo cik tad var staigāt ar zemajiem apaviem.

Lai jums jauks vakars :)

2 comments:

  1. Replies
    1. :D Kāpēc ne, ja ir tavs izmērs, noderēs arī rudenī, ja nu paliks siltāks. :)

      Delete