Wednesday, March 18, 2015

Avon acu ēnu bāze / eye shadow primer atsauksme

Labrīt! Vai nav skaists pavasara rīts?! Šorīt esmu augšā jau no 6, un enerģijas man ir vairāk kā vajag :D
Nu jau pāris trešdienas rakstu atsauksmes par lietām, ko esmu nopirkusi citur nevis internetā, un šoreiz par Avon acu ēnu bāzi.



 Tikai apgriežot bildi pamanīju, ka esmu nobildējusi nosmērētu ķobīti :D

Zinu, ka agrāk šī acu ēnu bāze bija pieejama 2 krāsās, bet tagad ir tikai vienā. Neesmu lietojusi iepriekšējo variantu, bet šī ir diezgan laba.
Atceros,ka pirms kāda laika teicu, ka man nav acu ēnu bāzes, izrādās, ka man bija Elf acu ēnu bāze, tā nekam neder, Avon salīdzinājumā ar to ir daudz labāka.

  • Avon bāzei ir krēmīga konsistence, un to ir viegli uzklāt uz plakstiņa. 
  • Mazs ķobītis, bet ekonomisks produkts, jo to nevajag daudz, tāpēc pietiks ilgākam laikam, gandrīz 3 mēnešus jau lietoju un bāze neizrāda sakalšanas pazīmes.
  • Ja iznāk nopirkt pa atlaidēm, tad salīdzinoši laba cena.
  • Rodas sajūta, ka viņa nedaudz matē plakstiņu un acu ēnas ir daudz vieglāk uzklāt.
  • Lietojot šo bāzi, vismaz man, acu ēnas nesalien rievās.
  • Loreal ēnas uz plakstiņiem turējās no 9 rītā līdz 8 vakarā, kad tīrīju nost kosmētiku, šīs konkrētās acu ēnas izskatījās vēl ļoti košas (nebija nekas daudz nozudis no acīm). Piemēram, Essence acu ēnas dienas laikā nedaudz nokusa un neturējās tik ilgi kā Loreal ēnas. Pieņemu, ka tas cik ilgi bāze tur acu ēnas uz acīm, atkarīgs arī no acu ēnu kvalitātes un pigmentācijas. 
Kopumā: Iesaku šo acu ēnu bāzi, neliela, aizņems maz vietas kosmētikas maciņā, ērti uzklājama, kaut gan garāku nagu īpašniecēm, diez vai derēs, ja vien neklāj ar otiņu, neliels iepakojums, bet pietiks ilgākam laikam. 
Acu ēnu bāzi nelietoju katru dienu, jo slinkums un nav tāda vajadzība, bet ja ietu uz darbu un gribētu, lai ēnas turas gana labi (kā jau minēju, atkarīgs no acu ēnu kvalitātes), tad noteikti lietotu biežāk šo acu ēnu bāzi.

Acu ēnu bāzes cena 5.10 eiro bez atlaidēm, tagad jaunākajā katalogā ir akcija un viņa maksā 3.19 :)

Lai jums jauka diena! :)

0 comments:

Post a Comment