Wednesday, March 4, 2015

Nivea Soft roku, sejas un ķermeņa krēms atsauksme

Neliela mini atsauksme par labu atradumu pārtikas veikalā. Man izbeidzās mans mīļākais Oriflame roku krēms, un steidzami vajadzēja kaut ko citu, bet tuvējos veikalos vai aptiekās nebija nekā tāda ko es gribētu vai arī visi labie roku krēmi aptiekās bija diezgan padārgi. Pa nedēļu mums pastkastītē samet tuvējo veikalu jaunos atlaižu bukletus (Maxima, Tops, Elvi), es vienmēr apskatu kas labs atlaidēs, kaut gan šajā pilsētelē Maxima ir pārāk maza un tur parasti nav tas, kas vajadzīgs, kā piemēram mana matu krāsa (es Lielvārdē nevienā no 3 veikaliem(pieņemu, ka Avotos arī ir kāds veikals, bet nu tur man īsti nepatīk iet, to vietu vietējie salīdzina ar Maskačku Rīgā) nevaru atrast matu krāsu savā tonī, man vienmēr tā ir jānopērk Rīgā, vai tad, kad braucam uz Ogri, jo tur vismaz ir Drogas un lielāki veikali). Tomēr šoreiz Topa piedāvājumā pamanīju Nivea roku krēmu, ar atlaidi maksāja zem 2 eiro, un paņēmu, jo Nivea ir laba firma, un gan jau man patiks viņu roku krēms, un patīk arī!



Blakus baltajai ķēpai gribēju parādīt, ka viņš viegli uzklājams un ātri iesūcas, tas gan nav īsti redzams, jo viņš tik tiešām ātri iesūcas un neatstāj redzamas krēma pēdas.

Nivea intensīvi mitrinošs roku, sejas un ķermeņa krēms. "Vieglā formula ātri absorbējas, intensīvi mitrina, un padara jūsu ādu maigu un mīkstu. Dermatoloģiski apstiprināts. "

Manas domas: Tik tiešām šis roku krēms iesūcas ādā ļoti ātri, un rokas nepaliek taukainas vai lipīgas. var iesmērēt un doties, nebūs tā slidenā sajūta, piemēram, turot rokā atslēgas, kad esi tikko iesmērējis roku krēmu, un grūti aizslēgt durvis, jo nav saķeres ar atslēgu un viņa slīd laukā no satvēriena.  Kamēr šis krēms ir uz rokām, nu protams, ja viņas nav pārāk raupjas, uzreiz ir sajūta ka āda ir ļoti maiga un patīkama.
Uz sejas neesmu mēģinājusi likt šo produktu, jo nav bijusi vajadzība, bet izmēģināju uzsmērēt uz ķermeņa - rokām, tās, kas nav plaukstas :D jo tur man pēdējā laikā visbiežāk ir sausāka āda kā citās vietās. Uzsmērē pāris reizes, manā gadījumā 5 dienas, un āda paliek jūtami maigāka, un nav vairs tā sausā un nedaudz velkošā sajūta, kāda man bija pirms tam.

Kā mīnusu minēšu Nivea aromātu, smarža nav mainījusies, smaržo tieši tāpat kā agrāk. Manam degunam tā nav tā patīkamākā smarža, bet krēms ir diezgan labs, lai varētu to arī pieciest, un smarža jau pēc kāda laika izgaro, tā kā nav tik traki.

Lai jums jauka diena!

PS. Šodien gan ārā ir jauks laiciņš, saulīte spīd un nelīst lietus, tā gribētos doties pēc CoffeeInn lielās kafijas krūzes un doties pastaigāties, vai arī tuvējā parkā pabarot pīles, cik sen tas nav darīts :D




0 comments:

Post a Comment