Monday, March 30, 2015

Marta favorīti




Gribēju šodien uzrakstīt atsauksmi par kādu ebay labumu, bet nezinu vai tas ir slinkums vai sava veida motivācijas trūkums, bet izdomāju, ka labāk izveidošu marta favorītu rakstu, šoreiz gan nebūs īpaši daudz ko aprakstīt, jo šoreiz nav iznācis lietot kādu no jaunākajiem produktiem vairāk kā citus, jo praktiski lietoju vienu un to pašu, un ja arī iesāku ko jaunu, neesmu vēl lietojusi tik daudz, lai tas būtu mans favorīts. Atkal apvienošu kopā ar manu jaunā gadu apņemšanās atskaites rakstu, jo arī šoreiz nav jau daudz ko tur rakstīt, nekas daudz jau nav mainījies vai izdarīts.

Kosmētikas favorīti
Maybelline lūpu spīdums - plašāku atsauksmi var izlasīt šeit :) Īsumā par viņu - jauks lūpu spīdums, kā jau minēju nav nekas īpašs, bet patiks tām, kam nepatīk pārāk lipīgi lūpu spīdumi.

Uzacu ēnas no Maycheer , drīzumā par šo būs ebay labumu raksts, tad arī būs plašāka atsauksme. Kopumā man patīk, pilda labi savas funkcijas un pats labākais, ka pieejams arī vairākas krāsās, katra varēs atrast savējo.

Random favorīti


Philips austiņas - Narvesen tagad iet akcija, sakrāj 20 uzlīmes un nopērc austiņas, skaļruni vai mikseri? , nav jau tā ka es speciali pirku visu, ko lai tiktu pie austiņām, mūsu ģimenē visi izmanto sabiedrisko transportu un nopērc vien etalonu visam mēnesim un austiņas jau sanāk. Sev es izvēlējos šīs košās un ļoti jancīgās austiņas, skaņa laba, un tas ir galvenais. Protams, ka nenoturējos un nopirku arī sev kafiju :D

Rimi biezsula - škiet ka šai sulai bija nosaukums Iedvesma :D Man derētu papildus iedvesma un vitamīni, lai priecīgāks noskaņojums. Bet vispār biezsulas ir garšīgas, jāpamēģina vēl kāda.




Igaunijas labumi - brālis pirms kāda laika bija ekskursijā uz Igauniju un arī man atveda dažus nieciņus . Šīs Kalev konfektes tik tiešām ir garšīgas un arī lētas :) Tiku arī pie magnēta no Tartu, atslēgu piekariņa ar skeletu no AHA centra (es gan kolekcionēju atslēgu piekariņus, gan arī man patīk šausmu filmas un tāda veida nieciņu, un tas skelets drīzāk ir jauks nekā baiss!) Un tējas koka ziepītes sejas tīrīšanai, no kāda suvenīra veikala :)

Un kā tad bez kafijas, šoreiz 2 reizes sevi iepriecināju ar gardu kafijas krūzi. Dārgi gan, bet dažreiz ļoti ļoti vajag!

Mūzika

Šķiet, ka šomēnes, vismaz spriežot pēc mana spotify profila es visvairāk klausījos Kaiser Chiefs :)
Mans jaunatklājums, škiet, ka pēdējā laikā es visu uzzinu-atrodu vēlāk kā citi :D ir viņu jaunākais albums Education, Education, Education & War. Reti kuras grupas albumu es varu klausīties no viena gala līdz otram neslēgājot dziesmas, un šo es jau vairākas reizes esmu noklausījusies no viena gala līdz otram. Man ļoti patīk, dziesmas pavelk, dažas atmodina un uzlabo dienu, dažas nomierina un liek justies labāk. Protams, arī viņu vecie labie gabali kā Ruby, Never miss a beat, I predict a riot, ir vērti noklausīties, drošvien nebūtu par šo grupu dzirdējusi, ja nebūtu kaut kad sen atpakaļ nejauši uztrāpījusi uz šīm dziesmām. Jācer, ka viņi kādreiz atbrauks uz Positivus, bet lūdzu ne šogad, ja nu es netieku :D Bet no jaunākā albuma, dziesmas kuras iepatikās vairāk:

Kaiser Chiefs - Coming home :) ja jūs kādreiz ieklīstat manā blogā, tad šī dziesma jau kādu laiciņu stāv malā. Šī bija pirmā dziesma, ko dzirdēju no albuma un arī uzreiz iepatikās.


Kaiser Chiefs - One more last song

Kaiser Chiefs - Bows & Arrows

Un šī dziesma Kaiser Chiefs - Meanwhile Up In Heaven , neteikšu, ka bija mans favorīts, bet videoklips ieturēts gaumīgā šausmu filmu/spoku noskaņā, dažreiz tā notiek, ka videoklipi piesaista/ ir daudz interesantāki par pašu dziesmu (kā es ilgojos pēc šausmu filmu skatīšanās :D)

Arī šoreiz nebūs favorītfilmas, neesmu neko daudz skatījusies un pa tv arī neredzēju neko tādu, kas būtu pieminēšanas vērts.

Mans jaunatklājums, jeb dažreiz aiz garlaicības slēgājot kanālus var atrast daudz ko interesantu, ir RuPauls drag race
Ja jums ir iebildumi pret šāda veida šoviem, lūgums paklusēt, nevēlos lasīt aprobežotus komentārus. Šis ir gandrīz līdzīgs Americas Next Top Model, tikai šeit izvēles America's next drag superstar. Būtībā viņi pārģērbjas par sievietēm, tā, ka dažos gadījumos, ja nezinātu, nevarētu pateikt, ka zem tā visa ir vīrietis. Viņi pilda dažādus uzdevumus, tiek izbalsoti. Diezgan interesanti skatīties, un arī smieklīgi, jo viņi ķīvējas un aprunā viens otru kā jau pienākas šāda veida šovos :D Izklaide garantēta, un lai uzvarētu jau nepietiek vien ar izskatu, vajag arī talantu.


Kas noticis kopumā pa mēnesi, darbu neesmu atradusi, meklēju, sūtu CV, bet nekā! It kā vairs neslimoju, sāp zobi :D bet tas jau lēnām tiek labots, vismaz sevi pārvarēju un pie zobārsta pierakstījos.
Negribu jūs nomākt aprakstīt visu sīkumos, bet laikam ja tā salīdzina kopumā šis mēnesis ir nedaudz labāks par februāri.
Pamēgināju jogu, nepatika. Zinu, ka man tā tieši nāktu par labu, jo var sakārtot elpošanu un tā, bet tā priekš manis ir par lēnu, un es vairāk satraucos viņu pildot nekā relaksējos :D un līdz ar to, īpaši nelīdz. Kaut gan panikas/ smakšanas nost lēkmes šomēnes bija ļoti maz, un tās visas tikai tāpēc, ka satraucos par zobārstu :D Un man nepatīk tā staipīšanās, pēc 2 dienām sāpēja vietas, kuras parasti nekad nav sāpējušas, un man tas nelikās pārāk patīkami, jo radīja lielu diskomfortu. Varbūt pamēģināšu vēlreiz.

Nosūtīju 3 pastkartes un 3 arī saņēmu :)


Skaista pastkarte ar Šveices Alpiem, kā gribētu tur pastaigāties :)


Pastkarte no ASV :)


Pastkarte ar Edgar Degas - Ballet Dancers in the Wings gleznas reprodukciju. Šo saņēmu no Krievijas, un man bija neliela vilšanās, sūtītājs nebija papūlējies uzrakstīt nevienu rindiņu, neko, tikai mana adrese un viss :D

Tas laikam arī šomēnes viss :) Aprīli, lūdzu esi jauks!

Lai jums jauka diena :)

0 comments:

Post a Comment