Sunday, March 1, 2015

Mana nagu laku kolekcija

Šo rakstu jau sen vēlējos uzrakstīt, bet pa vidu pazuda iedvesma un tā pēc kāda laiciņa tas beidzot ir gatavs!

Es nelielos, šo rakstu es veidoju sev, lai beidzot saprastu, ka man ir daudz par daudz nagu laku, un man nevajag jaunas. Nav jau ar ko lielīties, cik daudz naudas esmu iztērējusi nagu lakās, skumji.

Veidojot šo rakstu, es izšķiroju savas nagu lakas, 12 izmetu, jo bija sakaltušas, vai mainījušas krāsu, plānoju vēl izmest dažas, jo dažus toņus es sen neesmu lakojusi, un diez vai arī izmantošu.
Ja pareizi saskaitīju, tad man aptuveni ir 65 nagu lakas + vēl pāris nagu lakas, kas atrodas otrajās mājās, tās netika iekļautas šajā rakstā. 

Šādā kastē (27x27x27x27) uzglabāju visas savas nagu lakas, ar visu kasti tās tiek pastūķētas zem skapja, jo citur diemžēl nav vietas.
Kopskats, it kā jau neizskatās tik daudz, bet man viņu ir vairāk kā vajag (nākošajās bildēs, es visu smuki sašķiroju pa krāsām)

Zaļās
  1. Maybelline colorama Neon tonī 190
  2. 2 identiski vienādas Flormar pretty nagu lakas tonī P22, skaists mint tonis
  3. Maybelline colorama tonī 120
  4. Charmantelle nagu laka tonī 160 - ļoti līdzīga iepriekšējai nagu lakai toņā ziņā
  5. OPI tonī Jade is the new black
Oranžās - šīs lietoju ļoti reti, nezinu kāpēc vispār pirku
  1. Maybelline colorama tonī 155
  2. Flormar pretty tonī P07 (dienas gaismā izskatās pēc ķirbju oranžā)
  3. Catrice tonī 690 Fred said red (sarkani oranža)

Melnas
  1. Ados nagu laka tonī 21 (kā man patika šie mazie nagu laku iepakojumi, žēl, ka viņi pazuda no veikaliem!)
  2. Catherine Arley hologrāfiskā nagu laka
  3. Avon mosaic effects nagu aka ( atceraties, kad visi bija apsēsti ar šāda veida lakām, es arī biju, sen neesmu lietojusi, un sapratu, ka man tas mozaīkas efekts nepatīk, metīšu laukā)
  4. Oriflame very me nagu laka tonī Night fever

Balti pelēkās
  1. Bēša Flormar nagu laka 227
  2. Oriflame very me nail art balta
  3. Dzintars sudrabaina perlamutra nagu laka tonī T53 (šī un nākošā nagu laka man ir jau ļoti sen, šķiet, ka dabūju dāvanā pērkot kaut ko, vai man arī uzdāvināja, bet nav vēl sakaltušas)
  4.  Dzintars pelēka nagu laka ar sudraba spīdumiņiem T24
Zilganās
  1. Avon Gel finish Marine blue (skaists tonis!)
  2. Avon Matte Inky blue (sapratu, ka man nepiestāv matētas nagu lakas, šī ir pirmā un pēdējā manā kolekcijā)
  3. Essence effect 07 blue jeaned (zila ar sudrabainiem spīdumiem, kārtējais pirkums, ko mirkļa iespaidā pagrābu)
  4. Flormar pretty P29 (pēdējā pirktā nagu laka, ļoti interesants tonis, dažādos apgaismojumos izskatās savādāk, tumši zila ar spīdumiņiem, vai kā tumši zaļa, diemžēl viņa ir caurspīdīga, bet ja klāj virsū uz melnas nagu lakas, izskatīsies uz nagiem kā pudelītē)
Spīdumainās

  1. Flormar (nolīmējusies etiķete, un nav redzams numurs)
  2. MAX I Mix Glitter #15
  3. MAX I Mix Glitter #12
  4. Avon color trend Silver plated
  5. Sincero  Let's dance (šī nagu laka tik smuki spīd saulē, tikai zem tās jāpaklāj melna nagu laka)
  6. Avon OPAL virskārta Opalesce
Dzeltenās

  1. MAX neon dzeltena nagu laka
  2. Avon nailwear pro+ pasteļdzeltens tonis Lemon sugar


Violetās 
  1. Avon Speed dry Pronto purple
  2. Avon nailwear pro Dynamo ( es pat nezinu, kāpēc man tādu toni vajadzēja :D)
  3. Avon nailwear pro Mindnight plum (ļoti skaists tumši lillā tonis, aizmirsu nobildēt bez zibspuldzes)
  4. Avon Speed dry City navy (tumši lillā ar ziganiem spīdumiem)
  5. Avon Gel finish Perfectly plum
  6. Avon Nail wear pro+ Decadence - izskatās ļoti līdzīga iepriekšējai
  7. Avon Gel finish Lavender sky - klasisks lavandas violetais tonis
  8. Avon Nail wear pro+ Plum seduction
  9. NYC 244 Downtown


Sarkanās
  1. Maybelline Colorama 352 
  2. Charmantelle 150 (līdzīgā tonī kā Maybelline, tikai nedaudz lētāka!)
  3. Flormar true color 022
  4. Maybelline mini colorama 15 candy apple (šī man ir tik sen, pirku kādās no Trakajām dienām)
  5. Oriflame 
  6. BUK 198
  7. Avon Gel finish Candy apple
  8. Ados 51 (sarkana laka ar zelta spīdumiem)
  9. Cubus nagu laka (meta pakaļ džinsu biksēm)
  10. Maybelline mini colorama 54 Cherry sweet
  11. Ados 64
  12. Avon Speed dry Vamp it
  13. Avon Speed dry Red red
  14. Avon Gel finish Velvet (perlamutra sarkanais)
  15. Avon Speed dry Red wine



Rozā

  1. Avon Gel finish Fabulous
  2. Flormar pretty P08 (praktiski identiskā tonī kā Avon nagu laka)
  3. OPI Paint my moji toes red
  4. Avon Speed dry Strawberry
  5. Flormar pretty  P17 (arī praktiski vienādā tonī ar Avon laku)
  6. Charmantelle 24
  7. Avon speed dry  Asap pink (pasteļrozā)
  8. Avon nail wear pro+ Coral reef
  9. MAX neon rozā nagu laka
  10. Flormar crystal shine 506
  11. Maybelline Colorama 83
  12. Charmantelle 252
  13. Oriflame color trend Delicious berry
  14. Ados 132

Tas nu laikam būtu viss. Apskatot manu kolekciju var redzēt, ka daudzi toņi ir līdzīgi, un labi varēju bez dažiem iztikt, citi pat ir identiski! Plānoju dažas nagu lakas izmest, jo vecas, vai atdot, jo ir daži toņi, kas man nemaz nepatīk, kā piemēram tās spīdīgās nagu lakas ar perlamutra spīdumu, laikam kad sūtīju neapskatīju kārtīgi toni.
Tagad es esmu sapratusi, ka man ir daudz par daudz nagu laku un es atturēšos no jaunu nagu laku pirkšanas, jo man tās nevajag, un diez vai iznāks tāda nagu laka, bez kuras es nevarēšu dzīvot!

Lai jums jauks vakars :)



3 comments:

  1. Es tevi saprotu.. man ir lidzigi. Jasak taisit tadi nagu dizaini kur lakas daudz aiziet;) vismaz tad bus kads gandarijums par kolekciju..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja man padotos nagu dizainu taisīšana noteikti tā darītu, tikai ja ar labo roku vēl kaut ko var izveidot, tad kreisā nespēj, skats šausmīgs un jātīra viss nost :D

      Delete
  2. Dzintaram vispār nagu lakas ir labās, es gan pirkusi nevienu neesmu, bet dāvanā saņēmu, lakai jau gadi 9 ir, ārprāts vispār, cik daudz, ja iedomājas, un laka šķidra, krāsu nav mainījusi, klājas labi, turas arī pienācīgi. Lūpu spīdumus es metu ārā, kad beidzas termiņš, bet laka ir cita lieta, tur es domāju nav jāpievērš tik ļoti uzmanība. Man tagad dēļ stresa rokas ļoti dreb, tāpēc nagu lakošanu esmu atmetusi uz kādu laiku, mēģināju lakot, bet šausmīgi sanāca - pat caurspīdīgā laka izskatās neglīti, kad to lakoju :D Atceros ados lakas, man saistās ar bērnību, kad bija gadi 6 un man bija tāda maza ados zelta nagu laka :) Bet tagad mani laku krājumi ir mazi - laikam ir kādas 7 nagu lakas.

    ReplyDelete