Saturday, February 28, 2015

Februāra favorīti

Februāris pagāja ļoti ātri, un man liels prieks par to! Nevaru sagaidīt, kad sāks plaukt lapas un uzziedēs Japānas ķirši tuvējā parkā, es gribu redzēt tuvumā, pagājušajā pavasarī tos es redzēju braucot garam ar tramvaju, un ne reizi neizkāpu ārā vai negāju mājās cauri parkam, pie tā vainošu nogurumu no universitātes, bet šogad es apsolu, ka aiziešu!
Ceru, ka sniegs tagad vairs nesnigs un pavasaris ir uz palikšanu, visi ziemas zābaki ir nolikti prom, un tuvākajā laikā negribētos tos vilkt ārā no skapjaugšas, un ir tik patīkami vilkt plānākas drēbes :)
Par februāri nebūs atsevišķas atskaites - kā man ir gājis ar jaunā gada apņemšanos pildīšanu, par tām īsumā un kā pagāja mans februāris zem favorītiem, apvienošu visu vienā!

Šoreiz tikai 1 kosmētikas favorīts, jo to es lietoju visbiežāk šomēnes
Šeit var lasīt kāpēc man iepatikās šī tuša :)

Avon roku krēms, pavisam parasts, budžetam draudzīgs roku krēms, kas ļoti labi pildīja savas funkcijas, šeit neliela atsauksme.

Fruttini zemeņu vannas sorberts - smaržo lieliski, labi puto, tikai nedaudz žēl, ka smarža nepaliek uz ādas pēc vannas, labprāt smaržotu pēc zemenēm.

Oriflame Eclat Weekend smaržas - man sākumā šis aromāts nepatika, bet nesen iepatikās, tikai žēl,ka oriflame to vairs netirgo. Man bija ideja uzrakstīt nedaudz plašāk par katalogu smaržām, kas man patīk.
Avon Ābeļziedu ķermeņa atsvaidzinātājs - sēžot mājās man patīk ik pa laikam uzpūst to sev uz ādas un atsvaidzināt smaržu, diemžēl viņš kā jau visi šāda veida pūšamie, nav diez ko noturīgs. Nopirku, jo gribēju kādu svaigu smaržu pavasarim, šis gluži nebūs īsti domāts pavasarim, smarža nav tik svaiga, nu nesaistās man ar pavasari!

Man ilgu laiku kārojās saldējumu, bet kakla problēmu dēļ izvairījos, līdz vairs nenoturējos banānu saldējums šokolādes glazūrā garšo dievīgi, klāt ir kaut kādi kraukšķi, tikai 2 reizes ēdot nekas nekraukšķēja :D


Šo jauno Enjoy (jauno jo nebiju ātrāk pamanījusi veikalos) dzērienu pamanīju ceturdien, un izlaku veselu pudeli viena pati, laikam ļoti garšoja, jo tik daudz un ātri limonādi vienā dienā nedzeru. Ananāsu, citronu un ingvera garša - it īpaši atvēsināts dzēriens, likās atspirdzinošs, un lika man aizdomāties par karstu vasaras dienu, labprāt nopirkšu sev vēl kādu pudeli!

No mūzikas šomēnes visbiežāk klausījos  Foster The People - Coming of Age  :) Tik vasarīga dziesma, vismaz mūzika noteikti.

U2 - California


Travis - Why Does It Always Rain On Me? šī dziesma raksturo kā es jūtos pēdējā laikā!

Šomēnes nebija vēlmes lasīt grāmatas vai skatīties filmas, bet ir daudzas ko es gribētu izlasīt un apskatīties, ceru, ka martā būs vēlme.

Par seriāliem - pēdējā laikā daudz skatos Investigation discovery channel, tie drīzāk ir tādi kā dokumentālie seriāli, kur parāda kā tiek izmeklēti noziegumi, meklēti pazudušie cilvēki, diez gan interesanti, vismaz man!


Viens no favorītiem šomēnes Nashville - seriāls par kantrī mūziķiem, viņu ikdienu, drāmu, savstarpējajām attiecībām, konkurenci. Seriālā dziesmas ir tik skaistas, neesmu kantrī mūzikas fans, bet man patīk. Ļoti cer, ka būs vēl viena sezona, jo šis ir viens no seriāliem, kuru katru ceturdienu gaidu.
Jau nākošnedēļ sāksies The Following jaunākā sezona, ar šo seriālu man ir tādas kā love and hate izjūtas, sākumā biju sajūsmā, tad brīžiem kaitināja, bet nu ceru, ka jaunākā sezona neliks vilties!

Storage wars Canada - man patīk skatīties, kā viņi izsolē nopērk noliktavas, un kādi dārgumi tajās ir iekšā, brīžiem viņiem ļoti nospīd, citreiz pamatīgi neveicas!

Šķiet, tas laikam pie favorītiem būs viss!

Par pašu februāri - šis nebija mans mēnesis! Turpināju slimot, tikko tieku vaļā no vienas kaites, dabūju citu, nepatīkami. Un vēl tam visam pa vidu, man uznāk panikas lēkmes, nav nekā nepatīkamāka par tām, un noskaņojums noslīd mīnusos. Man iespējams ir veģetatīvā distonija, bet kamēr neiziešu visas fiziskās analīzes nevaru būt par to droša, bet lai izietu visas analīzes man vajag atrast darbu, jo šajā situācijā nevaru no vecākiem prasīt naudu, tas izmaksās pārāk dārgi! Visas lēkmes uznāk tad, kad esmu satraukusies, un stulbākais tajā visā ir, ka arī dēl pozitīva satraukuma, nevaru arī par daudz sapriecāties, jo tas nebūs labi. Es pat nevaru lasīt šausmu stāstus - Creepy catalog facebookā ir tik daudz dažādu interesantu stāstu, kaut gan pašai škiet, ka neesmu satraukusies, mana nervu sistēma ir, un aizmigt es vairs nevaru, jo mokos ar lēkmēm, diemžēl tas pats ir arī dienas laikā.
 Ar darba meklēšanu arī neiet, pieteicos pāris vietās, kur gribētu strādāt neviens nav pat atzvanījis, vai atsūtījis epastu,ka atšuj mani. Vienā no tām, es vairs nepieteikšos, cik reizes viņiem jau nav bijušas vakances un pēdējo vismaz 2-3 gadu laikā, esmu pieteikusies un ne reizi man nav atzvanījuši. Otra vakance ir vietā, kur liekas, ka vai nu darbinieks, kuru pieņem, neiztur un aiziet prom, vai arī viņu atlaiž, jo viņš nedara pa prātam, jo bieži uzrodas vakance, ka nu jau liekas nedaudz aizdomīgi.

Tā kā lielāko daļu laika no februāra jutos emocionāli sūdīgi, savas jaunā gada apņemšanās nepildīju, nebija vēlmes un motivācijas, dzeru, ka marts būs savādāks un daudz pozitīvāks, jo ir nogurdinoši, ja jūties slikti un visas dienas liekas nomācoši vienādas.

Pietiks par nomācošo, pabeigšu šo ierakstu ar kaut ko nedaudz pozitīvāku. Šomēnes saņēmu 3 pastkartes:

Pastkarti no Vācijas ar vācu dzejnieci Annette von Droste-Hulshoff , un sūtītājs bija atradis dzejoli angļu valodā un uzrakstījis to, it kā sīkums, bet patīkami.

No Japānas saņēmu pastkarti ar hokeju, cik forši! Es kā hokejfans biju sajūsmā, šī pastkarte lika pasmaidīt :)

No Krievijas, Sanktpēterburgas saņēmu šādu pastkarti, pieņemu, ka šāda skulptūra atrodas kādā no parkiem.

Tas laikam šoreiz arī viss! Man vēl ir daudz ideju rakstiem- daudzi saņemtie ebay labumi vēl nav aprakstīti, un daži vēl ceļo pie manis un cerams atnāks, labprāt izveidotu rakstu par to, kas atrodas manā somā vai arī video, ja  sanāks, tā kā rakstīt būs par ko, galvenais vajag labu noskaņojumu un motivāciju.

Lai jums jauks vakars :)

0 comments:

Post a Comment