Tuesday, February 10, 2015

New in #1

Kas par dieniņu! Varu teikt, ka  šodien neizdevās pilnīgi nekas no tā ko biju plānojusi, viss dienas plāns izgāzās. Pagājušā nedēļa jau bija neveiksmīga, cik tad var :D Un kad es saku neveiksmīga, tā tik tiešām bija neveiksmīga :D Īsumā, nogalināju čaiņiku(aizmirsu uz plīts),pamanīju vakanci,kas patiktu, gribēju nākošajā dienā pieteikties, vakance vairs nebija pieejama,  izsitu korķus, piedzīvoju panikas lēkmi(izrādās, ka man nav alerģija uz antibiotikām, bet pirms tam arī tā bija sava veida panikas lēkme), un mīļākie zābaki, ko rudenī nesu remontēt- mainīt zoli, tas nav lēti, ir izmetami miskastē, nezinu no kurienes pamatīgs caurums zābakā, rudenī nekas tāds nebija. Tā kā redzat,ka nepārspīlēju ar to, ka man neveicas!

Tagad par šodienu!  Vai jau tikāt pie jaunās naudiņas un vai krājat? Es domāju, ka ja būšu bankā ap 9 nebūs tik lielas rindas, jo cilvēkiem taču ap to laiku jābūt darbā, bet nē, daudzi kavē darbu, lai tiktu pie naudas, vai sūta savus vecākus/vecvecākus - pensionārus, vai ņem brīvdienu. Trakums! Pirms manis bija vismaz 200 cilvēki, apmēram 2 stundas pavadīju rindā, bezgaisā visi grūstījās, stūķējās virsū, un dažiem derētu nomazgāties, vai vismaz izmazgāt drēbes. Rīgas centra izplūdes gāzu pilnais gaiss nekad nebija licies tik svaigs :D Man riebjas atrasties atrasties vietās, kur ir daudz cilvēku, un neciešu,ka man bāžas virsū, grūsta un stumda, bet dīvainākais ir tas, ka uz koncertiem iet man patīk :D
 Vēl jo projām nesaprotu, kam cilvēkiem vajag 50 2 eiro monētas. Bankai vajadzētu samazināt skaitu, cik naudas tiek izsniegtas vienam cilvēkam, citādi dažs labs te drīz internetā uzvārīsies un tirgos pa dārgo tiem nabaga cilvēkiem, kas nedzīvo tuvumā Latvijas bankas filiālēm, un diez vai šī nauda nonāks veikalu kasēs, kā tas bija ar iepriekšējo 2 eiro monētu ar Rīgu, nu neesmu redzējusi veikalā.

Nākošais neizdevušais plāns, tā kā bankā nonīku 2 stundas, tad Spicē biju tikai ap 12, kamēr sagaida visus transportus un tā. Gribēju nopirkt biļeti uz Prāta Vētras koncertu Rīgā, un man tas protams neizdevās, jo viss bija uzkāries, un arī interneta lapa nestrādāja. Būtu bijusi tur no rīta, būtu dabūjusi biļeti, jo tiem, kas bija no paša rīta paveicās. Vai jūs nopirkāt biļeti? Spices info centrā darbinieces teica, ka vakarā viņi salabos visu. Es ļoti gribētu īstu biļeti, nevis izprintējamo e biļeti, bet diez vai rīt es gribu doties uz Spici vēlreiz, ja nu atkal nekas nestrādā, ļoti negribu velti braukt! Nav jau tā, ka pārdzīvošu, ja netikšu uz koncertu.
Izskatās, ka latvieši šodien grābj jauno naudu un Prāta Vētras biļetes :D

Tad es gribēju aiziet uz Drogām, un nopirkt jauno Schauma šampūnu, un Čornij Žemčug (nav krievu burtu) BB krēmu. BB krēmu nenopirku, jo nebija paraudziņu, un kā lai es zinu vai tie dīvaini aprakstītie toņi man maz piestāv. Man viss šodien jau bija noriebies un klejoju pa veikalu, lai kaut ko nopirktu. Protams, pie Essence stenda lietas, kurām bija atlaide un varētu mani interesēt bija izķertas. Mana veiksme :D Un pie citiem stendiem es nevarēju neko atrast, kas būtu pa prātam un būtu pa kabatai.

 Schauma šampūns "Atsvaidzinošs šampūns, kas bagātināts ar Guaranas ekstraktu, piešķirs svaiguma sajūtu pēc matu mazgāšanas. Šampūns attīra un rūpējas par matiem, kā arī piešķir tiem spēku." Cena ar Drogas karti 2.09
Essence konsīleris bija mans vecā gada pēdējais pirkums, man iepatikās un izdomāju, ka jānopērk vēl viens, cena 2.19
Rival de loop tušu pamanīju pie kases, maksāja ar atlaidi no aptuveni 5 eiro 2.79, nolēmu pamēģināt, pagaidām šīs firmas tušas nav likušas vilties.

 Un Flormar tuša skaistā zilganīgi zaļgani spīdīgā tonī P29, vai man tādu vajadzēja, drošvien nē, bet iepatikās. Cena 1,29

Un tagad šīs dienas labākais notikums, protams, izņemot to, ka šodien ārā bija pavasaris, +8 grādi un saulītē tik patīkami silts un kūst ledus/sniegs - ir ebay labums, par ko negribēju taisīt atsevišķu rakstu. Nesen ebay izsolē man ļoti paveicās - nopirku ipod vāciņus, katru par 1 centu! Ja godīgi necerēju,ka viņi vispār atnāks, bet atnāca :) Šis pavisam noteikti ir mans lētākais pirkums ebeyā!



Man ļoti vajadzēja jaunu vāciņu, jo vecais, kā var redzēt bildē ir salūzis, nezinu gan kāpēc, jo vāciņu nost nekad neņemu, un tagad man ir viens vāciņš rezervē :)


Un kā jums pagāja šī diena? :) Vai skrējāt pēc jaunās naudiņas vai Prāta Vētras koncerta biļetes?

Lai jums jauks vakars! :)




2 comments:

  1. Vāciņš ar putniem un koku zariem izskatās burvīgs, ļoti patīk. Gribētu atsauksmi par skropstu tušu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Man arī viņš ļoti patika, žēl ,ka ātri saplīsa. Drīzumā būs atsauksme :)

      Delete