Friday, February 20, 2015

Ebay labumi #20 Wet n Wild megashield lūpu krāsa

Vai nav burvīgs laiciņš ārā, ledus kūst, putniņi čivina, cerams, ka vairs nepaliks aukstāks, jo es gribu vilkt savu jaunos pavasara zābakus, par tiem drīzumā būs ebay labumu raksts, un sākt skriet.

Izdomāju, ka šodien rakstīšu atkal par lūpu krāsu, šī patiešām ir pēdējā, kas pasūtīta no ebay, pagaidām pie manis ceļo dažādi citi nieciņi, un aliexpress labumi.

Skatījos kādu youtube video, kur kāda vlogere stāstīja par šīm lūpu krāsām, un testēja viņas, man iepatikās, un arī gribēju pasūtīt. Vārdi perfekts nude tonis uz mani iedarbojās ļoti labi, šis ir viens no tiem kompulsīvajiem pirkumiem, kad es daudz nedomāju, un pasūtu pat īsti nepapētot toni. Par šo produktu man ir dalītas jūtas, lūpu krāsa ir laba, bet man īsti nepatīk/nepiestāv brūnīgie nude toņi, es parasti izvēlos rozīgos. Skatoties spogulī man liekas, ka nepatīk, bet kad redzēju bildi, tad izskatās, ka man piestāv pie matu krāsas.


Wet n Wild megashield lūpu krāsa tonī 361S Peachy Keen
"Šī lūpu krāsa aizsargā no saules spf 15, baro un kondicionē lūpas."


 Šeit plašāk var apskatīt sastāvu un papildus informāciju



 Nedaudz nekārtīgi uzkrāsoju, bet lūdzu nepiesienieties tam, es atrādu toni! Bildes kvalitāte ir tāda kāda ir, jo priekšējai kamerai ir mazāk megapikseļu.
Koptēlā (izskatos bāla, bet man ir beidzies vaigu sārtums, un vēl nav atnācis no ebay)



  • Pirku šeit , bet diemžēl šis tonis ir jau izpirkts, tomēr Salsa lessons koraļtonis izskatās tik smuks! 
  • Ja es būtu kārtīgi nopētījusi , diez vai pasūtītu šādā tonī, jo man brūnganie nepatīk. 
  • Šī lūpu krāsa izturēja manu alerģijas testu, un arī nerada diskomfortu uz lūpām (testēju viņu jau nedēļu). 
  • Ēšanas tests - dzerot un ēdot lūpu krāsa nedaudz pazūd no lūpām, bet ne pa visam, ja uzkrāso biezākā kārtā, tāpēc būs pēc ēdienreizes vai kafijas pauzes jāpiekrāso lūpas. Neieēdas lūpās (vismaz šis tonis). Krēmīga konsistence,bet lūpu krāsa turās savā vietā, nav jāuztraucas, ka dzerot gadīsies izsmērēt (man ir gadījies, ka šņaucot degunu izsmērēju lūpu krāsu tur, kur nevajag(varbūt tā ir mana lielā deguna vaina), vai viņa plūst pāri).
  • Nesausina lūpas, vai šī lūpu krāsa baro lūpas, grūti spriest , jo kopš lietoju Maybelline baby lips dr. rescue higiēnisko lūpu krāsu, ir uzlabojies lūpu stāvoklis.
  • Man patīk tas, ka lūpu krāsai ir saules aizsardzība, jo pamanīju, ka no saules man ir uzmetušies daži brūni plankumi lūpās, vasaras raibumi- dzimumzīmes?!, tāpēc man ir svarīgi, lai lūpas tiek aizsargātas.
  • Lūpu krāsai nav smaržas.
  • Labprāt izmēģinātu vēl kādu toni, manā ebay wishlistā jau ir, bet pagaidām nav naudas un kad būs, ir lietas, ko gribu vairāk.

Īsumā par lūpu spīdumu - pavisam parasts caurspīdīgs lūpu spīdums bez smaržas, nekas īpašs,  man viņu īsti nevajag, bet izmantošu pa virsu sarkanai matētai lūpu krāsai, jo brīžiem lūpas tiek par daudz sausinātas, un negribu smērēt citu lūpu spīdumu.

Lūpu krāsa atnāca ļoti ātri, aptuveni 2 nedēļās un mīnusu nav, tikai tonis, bet tā jau ir mana vaina, ka neizpētīju kārtīgi.

Lai jums jauka diena! :)

2 comments:

  1. Tad, kad paskatījos tikai lūpu bildi, man pirmā doma bija, ka nepatīk tonis, arī šķiet, ka tie, kas velk uz rozīgu ir labāki, bet, kad skatos kā izskatās Tev koptēlā, nu ļoti labi Tev piestāv, atsvaidzina, tik mīlīgi izskatās, TEV noteikti piestāv, ideāli pie šāda matu toņa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Paldies par jaukajiem vārdiem! :)
      Pagaidām es laikam nolikšu viņu prom, man pie tās krāsas jāpierod.

      Delete