Tuesday, February 3, 2015

Glance Box Janvāris 2015

Tāds prieks, ka arī pie mums beidzot ir pieejamas skaistuma kastītes :)
Tagad, kādu laiciņu atturēšos no pirkšanas, bet ne jau tāpēc, ka nepatika, man vienkārši nav naudas tam, bet kas zina, ja ietaupīšu kaut kur citur, kaut ko arī pasūtīšu.

Saneribox šoreiz laidu garām, jo biju nolēmusi pa priekšu paskatīties, kas būs iekšā pirmajā un vai ir vērts, bet tad atnāca Glancebox epasts, un es nevarēju atturēties!
Es izvēlējos saņemt pa pastu, jāpiemaksā 3 eiro, jo tas man ir visērtākais veids. Es ciest nevaru, kad man visu dienu ir jāgaida kurjers utml., jo tad man ir jābūt mājās, es nevaru kaut kur aiziet, un dažreiz sanāk pārcelt plānus un tā izcūkot visu dienu, tāpēc man izdevīgāk un ērtāk, ir aiziet uz pastu.

 Kastīte ietīta burbuļplēvē, lai viss iekšā ir drošībā

 Cik jauks noformējums, un pati kastīte ir piemīlīgi kompakta :)

  • Orlane Active Hydration Body Care - Ķermeņa losjona paraudziņš 
  • Orlane Vitalizing Scrub - Sejas skrubis sausai ādai 
  • NYC nagu laka tonī 244 Downtown ( ļoti skaists tonis, ļoti līdzīgs šī gada krāsai Marsala :D yaay , man arī būs nagu laka šādā krāsā)
  • Acu ēna vecrozā tonī 40 (skaists tonis) un acu šimmeris ( 07 -balts un atstaro violeti zilu atspīdumu,šis ir ļoti interesants) no The body shop 
  • Spogulis Pin Up stilā
  • Un protams našķis, kas bija ļoti garšīgs :)


Malači! Man tik tiešām prieks, par cilvēkiem, kas cenšas un kaut ko dara! Priekš pirmās kastītes nav slikti!
Nezinu kāpēc citas ir vīlušās, man patīk :) Interesanti pamēģināt nezināmu(vismaz man) firmu produktus. Visvairāk esmu sajūsmā par NYC nagu laku, esmu bieži ebay skatījusies šīs firmas produktus, bet kaut kā arī neesmu pasūtījusi. Acu ēnas -  rozā noteikti atradīs pielietojumu, bet kam izmanto šimmeri? Piemīlīgs spogulis, tieši laikā, jo man vajadzēja jaunu.
Našķis iekšā ir laba ideja, kuram tad nepatīk končas vai kaut kas graužams, un patīkami. Pluss par to, ka visas kastītes nav identiski vienādas, tas padara šo visu vēl interesantāku.

Ko es ieteiktu, ir vajadzīga anketa vai kaut kas tāds, kur tiek noskaidrots, kādas krāsas patīk vairāk, un kas nepatīk. Man paveicās, ka nagu laka bija tonī,kas man patīk, bet redzēju, ka citiem tika brūnganas (ciest nevaru brūnu, bēšu, brūnganās nude tipa nagu lakas!). Ir patīkamāk saņemt kaut ko tādā krāsā, kas vismaz atradīs pielietojumu, kaut gan citas beauty box jau arī neprasa info par to,kas tev patīk un kas nē.
Pārējais, man patika, nebūtu vīlusies, ja saņemtu 2 nagu lakas, vai lūpu spīdumu, kā cita vietā, kā redzēju citās kastītēs.
Bet galvenais, visiem jau nevar izdabāt, un katram patiks kaut kas cits!


Lai jums jauka diena! :)

PS. Našķis bija labs, laikam tāpēc, ka kaloriju tajā bija diezgan daudz :D bet tā vērts :D

un vēl neliels sneak peek ebay labumos, izskatās, ka nākotnē rakstu netrūks, jā esmu ebeyholiķe!



2 comments:

  1. Man tagad uzgājis nude tipa nagu laku periods, vēl rudenī man tādas nepatika, un lakoju nagus vai nu košās vai tumšās krāsās, bet tagad kā tādas uzkrāsoju, mani nomāc tas pārlieku lielais tumšums vai spožums uz nagiem, bet nude super.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Interesanti. Man tagad prasās kaut ko košu, un tieši tumšās krāsas, lai cik smukas nebūtu, kaut kā nomāc.
      Varbūt es vēl neesmu atradusi tādu nude toni nagu lakās, kas man patiktu.

      Delete