Monday, February 23, 2015

Ebay labumi #21 Lucas Papaw Ointment atsauksme

Vai vakar skatījāties eirovīzijas atlasi - Supernovas finālu? Teikšu kā ir, man nepatika uzvarētājas dziesma, Aminata dzied labi, bet dziesma nebija nekas īpašs, tad jau labāk lai būtu tikusi tā meitene ir zilganīgajiem matiem, viņa vismaz bija atmiņā paliekoša. Klausījos dziesmas, lasīju twitterī komentārus - kādas pērles :D,  un skatījos paralēli kā Trainsleiteris ar Kārli Streipu komentēja visu pasākumu, tas bija kaut kas ģeniāls un izklaidējošs, paldies PieciLV!

Par šo brīnumlīdzekli biju dzirdējusi youtube, kur vairākas youtuberes viņu slavēja. Nē, es neuzķēros uz reklāmas, šoreiz es labi izpētīju visu, un ja nebūtu viņu, es laikam būtu palaidusi garām šo labo lietu!


Šoreiz netaisīšu savu ierasto iedalījumu ar plusiem un mīnusiem, jo neatradu nevienu mīnusu.

Lucas Papaw Ointment ir ziede, kurai ir ļoti daudz pielietojumu, tā tiek ražota Austrālijā. Es nopirku mazo iepakojumu, kurā ir 25g, pieejams arī lielākos tilpumos, bet sākumā, lai pamēģinātu vai man patiks negribēju ņemt lielāku.
Ziede ir diezgan biezas konsistences ar neuzkrītošu aromātu, to praktiski nevar just un tas netraucē, tā palīdz attīrīt un atvieglot bojāto vietu uz ādas.
Pielietojumi ir daudz, minēšu dažus - vairāk par to,kur viņu var izmantot var izlasīt šeit (pirku no šī sūtītāja un atnāca arī ļoti ātri) :
Uz apdegumiem, applaucējumiem,  brūcēm, sausas ādas - gan uz lūpām, elkoņiem, papēžiem, ādai pie nagiem, nobrāzumiem, izsitumiem, karstuma izraisītiem izsitumiem, insektu kodumiem, bērniem uz izsitumiem ko rada autiņbiksītes, noņem niezi utt.

Ārā pat nav tik karsts, bet man jau metas izsitumi no karstuma, es pat neģērbjos biezi. Izmēģināju šo līdzekli uz karstuma izraisītiem izsitumiem un uz alerģijas izraisītiem izsitumiem, kā arī uz sausas ādas. Vismaz man tik tiešām palīdz noņemt niezi, un apsārtumu, arī kad smērēju uz sakasītas vietas(zinu,ka nevar kasīties, bet guļot nevaru sevi kontrolēt un gadās) ziede nerada nekādu diskomfortu, bet sniedz atvieglojumu.
Jau uzreiz ir redzams, ka līdzeklis iedarbojas, iesmērējot to vairs neniez kādu laiciņu, un apsārtušā vieta paliek maigāk rozā vai normālā krāsā (atkarīgs no tā, cik sārta tā bija). Protams, jālieto vairākas dienas līdz izzudīs karstuma izraisītie izsitumi, jo tie nepāriet vienā dienā, nav tāda brīnuma līdzekļa, tomēr šis līdzeklis ir gana efektīvs.
Šis līdzeklis ir mans glābiņš, kad izbeidzas ārstes izrakstītā smēre, un viņu var arī nēsāt līdzi somā(es jau to daru).
Par iepakojumu - pagaidām nav grūtību izspiest līdzekli no tūbiņās ārā, varbūt būs grūtāk, kad viņš ies uz beigām, nu gandrīz kā ar roku krēmiem. Ja pērk lielāku tilpumu, vismaz 75g, tas nāk bundžiņā, būs ērtāk izdabūt līdzekli ārā.

Noteikti iesaku visiem, kam metas izsitumi, it īpaši karstuma izraisīti, jo no pieredzes zinu, ka brīžiem niez tā, ka nav kur likties un nevar ne par ko citu padomāt, tad šis līdzeklis būs tieši laikā, var ielikt somā, un ņemt visur līdzi.
Redzēsim kā būs ar odu kodumiem, jo man ir sava veida alerģija arī no odu kodumiem, iekož ods un man uzpampst tā vieta pamatīgi un niez, ceru,ka šis līdzeklis palīdzēs pret to, tad kad mani sakodīs pirmie odi, ceru,ka ne tik drīz :D uzrakstīšu savu pieredzi :D

Noteikti pirkšu vēl, kad man izbeigsies, jo vismaz man šķiet, ka šis līdzeklis ir tā vērts! :)

Lai jums jauka diena! :)


0 comments:

Post a Comment