Monday, February 16, 2015

Ebay labumi #19 cepure

Beidzot nomainīju blogam dizainu, tagad tas izskatās mazliet smalkāk :D Tāpēc par godu jaunajam dizainam, izdomāju šodien izveidot kārtējo ebay labumu rakstu, šoreiz par cepuri.




Man vēl joprojām ir neliela apsēstība ar kniedēm, un es atkal kaut kur biju pazaudējusi savu iepriekšējo cepuri (gan jau kādā no skapjiem viņa atrodas) un tāpēc man vajadzēja jaunu cepuri.
Protams, ka uzreiz sāku meklēt ebay, jo man negribējās iztērēt lielu naudu par cepuri, jo tās nevalkāju tik bieži, un daudzām ir kodīgi materiāli, un man nevajag biezu. Ebay izvēle ir diezgan liela, gan cenu, dizaina un krāsu ziņā. Es, protams, izvēlējos melnu un pasūtīju.
Vēlāk es apskatījos izmērus un nošausminājos, man jau likās, ka man nederēs, bet par laimi viņa staipās.

Plusi

  1. Cena aptuveni 1.50 eiro, pirku šeit
  2. Bezmaksas pasta izdevumi un salīdzinoši ātra piegāde 
  3. Laba krāsu izvēle (pieejamas cepures 6 krāsās)
  4. Tā kā cepure ir staipīga, man viņa der, kaut gan baidījos, ka būs par mazu.
  5. Laba kvalitāte par tādu cenu
Mīnusi
  1. Cepurei bija īpatnēja smaka - viņa dīvaini oda un uzreiz tādu vilkt nebija iespējams! Kad viņu izmazgāju veļasmašīnā, smaka bija pazudusi un uzlīmētie spaiki arī nebija nokrituši.
Kopumā: Lielākas galvas īpašniekiem varētu būt par mazu. Man cepure ir tieši laikā, jo man nepatīk viņu uzmaukt par daudz uz pieres (jo kad paliek karsts, man metas izsitumi), gribētos,lai viņu varētu uzmaukt nedaudz vairāk uz ausīm, bet ja staigā ar izlaistiem matiem, ausis ir aizsargātas. Ja neņem vērā riebīgo smaku(izmazgā un nav ne vainas), cepure ir labā kvalitātē, diegi nekarājās, spaiki nekrīt nost, viss ir tā kā vajag.

Lai jums jauka diena :)

6 comments:

  1. Forša cepure!

    Un dizains skaists, man ļoti patīk! :)

    ReplyDelete
  2. Man dizains ļoti patīk, bet ir nedaudz apgrūtināta lasīšana, burtu izšķirtspēja pie vainas vai fonts, nezinu, jo tiem dažās vietās līnija saraustīta, iepriekšējā bloga izskatā lasīšanai nekādu apgrūtinājumu neredzēju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Un Tavas skropstas izskatās perfekti - tik tumšas, garas.

      Delete
    2. Paldies :)

      Pamainīšu fontu un palielināšu burtu lielumu, varbūt tad būs vieglāk uztvert tekstu, laikam manis izvēlētais fonts nav domāts latviešu valodai.

      Delete
    3. Tagad ir super, viss viegli salasāms.

      Delete