Thursday, February 5, 2015

AliExpress wishlists #2

Šoreiz daudzas noskatītās lietas ir tādā festivālu noskaņā. Varbūt tāpēc, ka Positivus nākošnedēļ izziņos pirmos māksliniekus, es pat nezinu vai pati šogad došos, jo parasti ap šo laiku biļete jau sen kabatā, bet šoreiz nekā.
Vai arī manī jau mīt pavasara sajūta? Kaut gan cik reizes šogad jau gaiss nav smaržojis pēc pavasara, atliek tik palikt nedaudz siltākam, vai kāds dārzā kurina vecos žagarus, šī burvīgā dūmu smarža, kas atgādina vai nu rudens, vai pavasara tuvošanos, tie rudens mierīgie vakari, kad nav vēja, ir dūmaka, un ārā gaiss smaržo pēc dūmiem, sava veida burvība jau tur ir! Nu labi, es jau aizsapņojos par siltāku laiku un vakariem, tagad pie wishlista.

Jaciņa vasarai :) Cik skaista un man asociējas ar festivāliem, ir taču redzētas tāda veida jaciņās tikai puķainas un ar bārkstīm, tad šī ir melna ar mežģīnēm,varbūt vasaras svelmē nederēs, bet nebūs slikts variants, lai piesegtu saulē nocepušos plecus, kaut gan melns pievelk karstumu, tomēr mode prasa upurus :D

Spalvas matos :) Kad gribas kaut ko nedaudz savādāku un tie puķu vainagi ir apnikuši. Šo es iespējams plānoju pasūtīt, kaut zinu, ka man nevajag!

Puķes matos :) Bieži vien puķu vainadziņi - stīpiņas internetā, kas ir diez gan lēti, parasti izskatās prasti un nožēlojami, bet šie izskatās labi.

Nu kā tad bez gariem vējā plīvojošiem spalvu auskariem sapņu ķērāja formā :)

Man ļoti patīk auskari, kas karājas. Vienīgi palasot atsauksmes varbūt nevar tikt pie cerētās krāsas, bet viņi izskatās piemīlīgi un par labu cenu. Kas zina, varbūt šos es arī pasūtīšu.

Cik skaista kleitiņa! Esmu sev nosolījusies vismaz uz brāļa izlaidumu atrast kaut ko skaistu. Pieejamas dažādās krāsās.

Un turpinot puķainā stilā, manīju šo blūzi :) Dievīga! Kad gribas kaut ko elegantu un nedaudz interesantāku kā parasta balta blūze.

Nobeigumā, krekliņš, ko noteikti gribētu visi AHS fani, arī es, kaut gan uzskatu, ka tikai pirmā sezona bija laba, un pārējās neturēja līdzi.

Lai jums jauks vakars :)

0 comments:

Post a Comment