Friday, February 13, 2015

Ebay labumi #18 lūpu krāsas

Pēdējās lētās lūpu krāsas, ko esmu pasūtījusi no ebay, un tagad kādu laiku man pietiks lūpu krāsu.
Daļēji veiksmīgs pirkums, jo viena lūpu krāsa man patīk, otra jau atrodas miskastē.











Sākšu ar lūpu krāsu melnajā iepakojumā - oranžāko
3 concept eyes matēta lūpu krāsa tonī #02 pirku šeit
Plusi - Pirmo reizi, varu teikt, ka plusu nav, jo ja viņa neatnāktu, es vismaz saņemtu savu naudu atpakaļ.
Mīnusi

  1. Neatbilst tonis , es pasūtīju šādu skaiti maigu koraļkrāsas lūpu krāsu, bet dzīvē tonis ir daudz oranžāks, un tik oranžs man nepiestāv! 
  2. Rada nepatīkamu sajūtu uz lūpām,ļoti īpatnēja konsistence, daudz biezāka kā parastajām lūpu krāsām
  3. Īpatnēja smaka, oda pēc kaut kā plastmasīga, nezinu vai dabūju vecu lūpu krāsu, vai kāds brāķis
Pirmo reizi gadās kaut kas tāds, un tagad vairs šīs firmas lūpu krāsas metāliskā iepakojumā vairs nesūtīšu! Neiesaku pirkt! 

Tagad par lūpu krāsu rozīgā iepakojumā
Mrui sweet kiss lūpu krāsa tonī #10, diemžēl nevarēju atrast tieši tādu pašu lūpu krāsu ebeyā, un šīs bija izpirktas, ja atradīšu, tad vēlāk ielikšu linku -  Atradu aliexpress - atrodama šeit :)

Plusi
  1. Atbilst tonis norādītajam, gribēju ogu rozā lūpu krāsu, dabūju
  2. Laba cena, aptuveni 1,20 eiro, un bezmaksas pasta izdevumi
  3. Mīlīgs iepakojums, kas ir ļoti meitenīgs un spīdīgs, nedaudz par daudz :D
  4. Ļoti ātri atnāca
Mīnusi
  1. Ļoti niecīga toņu izvēle, bet tas tikai dēļ tā, ka vairums toņu jau bija izpirkti.
Kopumā, nekas īpašs, parasta lūpu krāsa, nav smaržas, patīkama sajūta uz lūpām. Rakstīts, ka viņa dod barojošu efektu, vismaz lūpas viņa nesausina, un arī neprasās kaut ko uzklāt virsū.

Man prieks, ka iegrābos tikai 1 reizi, un iepriekšējās lūpu krāsas, ko sūtīju,  visas bija lietojamas un pat labākas kā gaidīju.
Pašlaik man nav vajadzība pēc jaunām lūpu krāsām, un lūpu spīdumus mēģināt negribu, jo domāju, ka man tādi nepatiks - esmu ļoti izvēlīga lūpu spīdumu ziņā, un tāpēc tos es pērku tikai veikalā, kur var pasmaržot un izmēģināt, vai arī pasūtu savu iemīļoto lūpu spīdumu no Avon.

Lai jums jauks vakars!












1 comments:

  1. Žēl, ka oranžajai lūpu krāsai ir tikai mīnusi, jo Tev tik smukas lūpas izskatās ar to oranžo lūpu krāsu. Man ir viegli nopirkt lūpu spīdumus, bet ar lūpu krāsām vienmēr iegrābjos.

    ReplyDelete