Tuesday, February 17, 2015

Bell Lipstick Classic atsauksme

Ārā tik tiešām ir skaista ziemas diena, nepūstu sasodīti aukstais vējš, teiktu, ka izskatās pēc pavasara, bet jau pāris stundas esmu mājās, bet neesmu vēl sasilusi,pamatīgi sapūta.
Gāju uz veikalu pēc salātiņiem un nopirku arī lūpu krāsu :D Man tik tiešām šomēnes nav liekas naudas tādiem produktiem, un vispār man jaunu lūpu krāsu nemaz nevajag, bet izmēģināju vairākas. L'Oréal Paris Privée nude lūpu krāsu kolekcija ir tik skaista, bet arī dārga, bet kā saka pasiekaloties jau var :D Gribēju apskatīt Flormar stendu, bet neatradu, tā vietā Spices Rimi pamanīju Bell kosmētikas stendu.
Bell kosmētika nāk no Polijas, tā ir poļu firma. Apskatot cenas, vairums kosmētikas produktu iekļaujas cenu robežā līdz 5 eiro, tā kā nav īpaši dārgi. Noskatīju sev vaigu sārtumu, ja neatnāks mans vaigu sārtums no ebay, tad izmēģināšu kaut ko vēl no šīs firmas, vēl labprāt pamēģinātu arī kādu no tušām. Šeit varat izlasīt vairāk informāciju par šo firmu, un arī apskatīt kāda veida kosmētikas produktus viņi ražo.

Spices Rimi ir diezgan liels Bell kosmētikas stends, un ir pieejamas matētās lūpu krāsas, krēmīgi spīdīgās un klasiskā versija, būtu ņēmusi matēto, bet nebija tonis, kas man patiktu vai man vajadzētu tādu, tāpēc pie klasiskajām izvēlējos rozīgi nude toni, veikala apgaismojumā izskatījās savādāk, bet atnākot majās arī nebiju vīlusies.

Es izvēlējos lūpu krāsu tonī #9 (šķiet, ka pie mums nav pieejami šie visi toņi)

Ražotājs par klasisko Bell lūpu krāsu - "Perfekta kvalitāte apvienojumā ar izsmalcinātām krāsām rada perfektu un noturīgu, kondicionējošu (tā tur bija rakstīts) lūpu krāsu. Kondicionējošais komplekss kopā ar vitamīnu F, lanolīnu, alvejas ekstraktu baro ekstrakts baro ādu un padara lūpas maigas, elastīgas un izturīgas pret plaisāšanu. Viegli zīdainā konsistence ļauj uzklāt lūpu krāsu gludi un vienmērīgi, un noturīgie pigmenti nodrošina stundām ilgu krāsu un eleganci." Vai nav skaists apraksts!

Pirms izteikšu savas domas, gribu minēt, ka lūpu krāsa satur parabēnus, BET internets saka, ka  metilparabēnu, propilparabēnu,  pievieno, lai novērstu baktēriju un citu mikrobu vairošanos. Tas man neatturēja pirkt šo lūpu krāsu, jo šie parabēni dod labas īpašības, negribu lai mana lūpu krāsa ir mikrobu perēklis.

 Tonis #9


 Istabas apgaismojumā
Un dienas gaismā, bildēju stāvot pie loga


Veicu alerģijas testu un ēdiena testu :D Tā kā esmu ļoti alerģiska vienmēr pirms smērēju jaunu lūpu krāsu uz lūpām izmēģinu uz rokas, paturu nedaudz, un ja nav nekādas izmaiņas, tad zinu, ka varu klāt uz lūpām, šī izturēja manu alerģijas testu.
Ēdiena tests  - nē, es neēdu lūpu krāsu, bet viņa atradās uz manām lūpām kamēr pusdienoju. Nedaudz pazūd no lūpām, bet ne tik ļoti, lai izskatītos tā, kā lūpu krāsa nav bijusi vai vietām redzamas plikas lūpas, ja uzkrāso biezākā kārtā, tad ir labāka noturība.
Tik tiešām klājas ļoti maigi un viegli, nesausina lūpas, laba pigmentācija, košs un sulīgs tonis, patīkama sajūta uz lūpām(ar to es domāju,ka nerada diskomfortu), un neieēdas lūpās. Smaržo kā klasiska lūpu krāsa.

Nemācēšu pateikt cenu, jo čeku izmetu, bet šķiet, ka bija ap 1,29, nu katrā ziņā ne vairāk par 2 eiro (tagad kaut kāda atlaide dažiem Bell produktiem Rimi).

Kopumā esmu patīkami pārsteigta un labprāt nopirktu vēl kādu šīs firmas lūpu krāsu. Starp citu, viņiem ir arī plaša lūpu spīdumu izvēle, un smaržoja labi :)

Vai esat pamēģinājušas kaut ko no šīs firmas kosmētikas?



Internetā atradu, ka ir interneta veikals, kurš piedāvā Bell un dažādu citu zīmolu kosmētiku. Cik sapratu minimālā summa pirkumam ir 15 eiro, piegādā ar kurjeru, vai arī var saņemt uz vietas, tad nav jāmaksā par piegādes maksu. Tur ir diezgan interesanti produkti :)

Lai jums jauka diena! :)

7 comments:

  1. No šīs kosmētikas nekas nav lietots, jo neesmu nekādas atsauksmes Latvijas portālos par lūpu produktiem no bell lasījusi, un kaķi maisā baidos pirkt, tāpēc neesmu mēģinājusi. Tas, protams, ir tikai mans viedoklis, bet es domāju, ka lūpu krāsas testam uz rokas gluži uzticēties nevarētu, jo lūpu āda ir tik maiga un jūtīga, roku āda ir krietni izturīgāka uz dažādu ietekmi, piemēram, mazgājot traukus nekas traģisks ar roku ādu nenotiek tiekot klāt mazgāšanas līdzeklim, bet pamēģināt lūpu ādu ar to pamazgāt, tad tik būtu reakcija, tas tāds, protams, piemērs pa citu tēmu, bet tomēr. Bet, protams, ir grudrāk pārbaudīt uz rokas, jo vismaz var saprats produkta saderību ar ādu. Es uzmanīgi izvēlos lūpu produktus, ir bijusi šausmīga pieredze pēc viena spīduma staigāt kā Andželīnai Džolijai ne tajā labākajā izskatā, agrāk likās, ka tikai ārzemes cilvēkiem tā ar lūpām mēdz notikt, jo Latvijā vēl nebiju redzējusi kādu sabiltētu cilvēku pēc neveiksmes ar lūpām, bet redz, ka visus var piemklēt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. It kā tas nav jaunums, internetā bija rakstīts, ka agrāk pie mums pat bijis veikals, kur tirgo šo kosmētiku, varbūt bija maz vietu, kur viņu tirgo, tāpēc nav atsauksmes, un vairums visbiežāk raksta par kosmētiku, ko var nopirkt Drogās.
      Man ir ļoti jūtīga visa āda, tāpēc ja produkts nederēs man, ātri būs alerģiskā reakcija,tāpēc labāk mēģinu uz rokas. Biju izmēģinājusi kādu Oriflame lūpu krāsu, kur klāt bija piparmētra, un vietā, kur viņu uzsmērēju bija uzpampis, labi,ka neliku uz lūpām, kaut kas tajā sastāvā manai ādai nepatika, un tā nebija piparmētra.
      Tas gadījās ar kāda populāra zīmola produktu?

      Delete
    2. Iepriekšējā komentārā neierakstīju, bet man ļoti patīk šīs lūpu krāsas tonis, pilnīgi pašai sagribējās tādu. Ļoti labi, ka lasu Tavu blogu, jo, ja esi jūtīgas ādas īpašniece, tad lielāka iespējamība, ka tie produkti, kas der Tev derēs arī man. Nē tas nebija nekāds super populārais produkts, tāpat es arī nezinu vai tā bija nesaderība ar manu ādu, vai vienkārši to spīdumu bija patestējis kāds cilvēks, no kura pieķēru kaut ko, nezinu. Bet tagad man ir viss ok, ceru, ka tā būs arī turpmāk, bet diemžēl lūpas līnija vairs nav vienkrāsaina, ir pa bālganam plankumam, bet nu neko, dzīvot mierīgi var :)

      Delete
    3. Labi,ka tagad viss ir kārtībā :) Ja nav gadījies ar citiem lūpu produktiem, varētu būt, ka kāds viņu jau bija pasmērējis, un pielaidis savu vīrusu.
      Vienīgais, kas man nepatika šajās lūpu krāsās, laikam aizmirsu uzrakstīt- ir tas, ka viņas nav aizlīmētas. Tāpēc pirms pērk, kārtīgi jānopēta, ka kāds jau nav izmēģinājis, mana par laimi izskatījās pilnīgi jauna.

      Delete
    4. Man šķiet, ka es tikai Drogās esmu redzējusi, ka lūpu produkti tiek līmēti ciet, visur citur stendos stāv bez aizlīmēšanas. Lūpu spīdumiem uz aci nenovērtēsi vai kāds nav lietotjis, nav tādu spečuku, kam to izdotos novērtēt :D Bet lūpu krāsām gan var saprast, pat, ja vienreiz novilkta, uzreiz var saprast, ka testēta, tādā ziņā lūpu krāsas drošāk pirkt, jo to vai jauna tiešām var vizuāli redzēt.

      Delete
  2. Man arī ir jutīga sejas āda un bieži vien alerģiskas reakcijas pret dažādiem kosmētikas produktiem. Staigāju pa Rimi lielveikalu Alfā un uzdūros Bell kosmētikas stendam (par šo kosmētiku uzzināju tad, kad man iedeva tonālā krēma paraudziņu veikalā uz izmēgināšanu). Cenas tiešām baigi OK. Nopirku hipoalerģisko skropstu tušu un acu zīmuli no viņiem, baigi patikās. Tagad gāju nesen garām un pamanīju, ka viņiem ir arī tonālais krēms, bāze un plakstiņu ēnas no šīs sērijas. Mazliet jāiekrāj un tad iešu pamēģināt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paldies par info :) Es arī labprāt pamēģinātu kaut ko no tās hipoalerģiskās sērijas, tuša man derētu.

      Delete