Saturday, February 21, 2015

AliExpress wishlists #3

Sen neesmu veidojusi aliexpress wishlista rakstu, cenšos izvairīties no visām šīm lapām, jo tad mazāka vēlme kaut ko pasūtīt :D

Noskatīju pāris zandales, gribētos kaut ko jaunu vasarai, jo manas mīļās zandales pagājušajā vasarā kapitulēja, pārlūza zole un otras atlīmējās vaļā, kaut kas jauns derētu.

Vai nav piemīlīgas?! Pieejamas 3 krāsās, un ir arī lielie izmēri, var atrast šeit. Varbūt nebūs ikdienas skrienamie apavi, bet kaut kas nedaudz elegantāks, izskatītos jauki pie vasaras kleitas.

Kniedes un skaras, ideāla kombinācija. Arī pieejamas 3 krāsās un ir arī lielie izmēri, atrodamas šeit. Personīgi man netraucē tas, ka viņām ir rāvējslēdzējs aizmugurē, jo man bija līdzīgas un nekas neberza.

Jaukas :) Tāpat kā iepriekšējās pieejamas 3 krāsās un ir arī lielie izmēri, var atrast šeit :)

Vienmēr esmu gribējusi pāri apaļās saules brilles, bet man īsti viņas nepiestāv, jo izceļ manus apaļos vaigus. Šīs saules brilles kopā ar puķu vainadziņu, mati plīvo vējā un festivāls - tas viss varētu labi iet kopā.

 Šorti, kas izskatās pēc svārkiem, kā man gribētos, lai man derētu tas free size, ideāli vasarai , varat meklēt šeit.

Svārki kopā ar šortiem, pieejami dažādās krāsās, žēl, ka izmērs ir mazs, diemžēl nevarēju atrast kaut ko līdzīgu arī lielākā izmērā :(

Krāsainie skoči - washi tapes, viņām var atrast plašu pielietojumu, un izskatās jauki.

Līmlapiņas un pierakstu blociņš-lapas, derēs gan kā davana kādam skolniekam, studentam, šādām lietām neviens nav par vecu, daudz interesantāk rakstīt piezīmes uz jaukām lapiņām, tas nedaudz uzlabo dienu :)

Saldus sapņus! vai arī Labrīt! :)

PS. pagāja tieši 12 stundas  pēc iepriekšējā raksta,  kad publicēju šo ierakstu (kaut kā neizklausās loģiski, bet domu var saprast) :D

0 comments:

Post a Comment