Sunday, February 1, 2015

Jaunā gada apņemšanās Janvāris


Gandrīz pirms mēneša izveidoju savu jaunā gada apņemšanās sarakstu, un šodien apkopošu kā man ir gājis.
Nav sanācis, un arī tuvākajā laikā nesanāks, doties uz koncertiem, un arī nevienu savu sapni šā mēneša laikā neesmu piepildījusi, kā arī noslinkoju un savu  playlist tā arī neesmu sakārtojusi.


  • Es vēlējos sakārtot savu ēdienkarti un mazāk našķēties un neēst tik daudz cik gribētos, daļēji tas arī ir izdevies.  Varu palepoties ar 2 zaudētiem kilogramiem, kas jā, ir maz, bet tā kā pašlaik dzeru antibiotikas, es nevaru neēst mazāk, jo slikti panesu antibiotikas, ja neesmu kārtīgi paēdusi. Gadās apēst kādu šokolādīti vai uzgrauzt nedaudz čipšus, mmm tie Ādažu diļļu čipši ir tik dievīgi :D bet cenšos sevi kontrolēt.
  • Pirms saslimu es dienā izdzēru vismaz 1,5 l ūdens pudeli, bet nu jau 2 nedēļas, kopš slimoju, nevaru iedzert ūdeni, kad sāpēja kakls ūdens likās auksts, toties pieaudzis tējas patēriņš mājās, tā kā savā veidā uzņemu daudz šķidrumu.
  • Ir arī izdevies mazāk tērēt naudu kafijai - kopā janvārī nopirktas 2 kafijas, nevarēju atturēties un ļoti sagribējās Narvesen kafiju un biezpienmaizīti, jo kopā lētāk :D Bet vispār atradu kafijas automātu Rīgas stacijā, blakus Drogām, kur lielā krūze kafijas 70 centi, garšo labi, un ir arī vāciņi pieejami, ja nav visi izgrābti.
  • Pastaigājos cik varēju, parasti es eju līdz 4 tramvajam, ja braucu kaut kur, jo piestūķēts vienvagons ir kaut kas izcili pretīgs, un ja vēl iekāpj kāds bomzis, tad iedomājieties kā ir, vai arī izmantoju vilcienu, lai tiktu līdz centram. Šoreiz nepastaigājos tik daudz cik gribēju, jo gadījās saslimt, un slimības, zāļu ietekmē vienkārši nav spēka, kā tieku vaļā no vienas kaites, nākošā jau klāt, man sāpēja gan kakls, gan šķaukājos, nedaudz klepoju un sāpēja ausis - pilns komplekts, ceru, ka pietiks beidzot slimot :D Ārste ieteica, lai daudz apkārt nevazājos, arī nevajag, jo ar savu veiksmi saķeršu vēl kaut ko :D
  • Protams, skriet vēl nesākšu, bet pildīju  30 dienu pietupšanās izaicinājumu, ko nepabeidzu, jo slimoju, bet pabeigšu, palika vairs tik 10 dienas, un nelieli uzlabojumi ir. Tas ir pozitīvi, jo ja kaut kas redzami uzlabojas, tad tikai jāturpina.
  • Nolēmu, ka uz kino iešu tikai tad, ja kādu filmu tik ļoti gribas redzēt, jo sasodīts, pa kuru laiku uzskrūvējās biļešu cena līdz 5.20 ?! Priekš manis tas ir sālīti.
  • Grāmatu lasīšana arī sokas diez gan labi - ir izlasītas 3 grāmatas, un viena gandrīz pabeigta, kā arī man vēl ilgam laikam netrūks ko lasīt, jo vēlos izlasīt vairākas Stīvena Kinga grāmatas, man vairāk patīk viņa šausmu noveles nekā tie darbi, kur vairāk fantastika.  Izlasīju - Lisa Genova - Still Alice ( mans janvāra favorīts! iesaku gan grāmatu, gan filmu), Stephen King - Pet Sematary ( neslikta grāmata, pieejama arī latviešu valodā) , beidzot pabeidzu izlasīt Diane Setterfield - The Thirteenth Tale ( ja slinkums lasīt grāmatu, iesaku noskatīties filmu, bija pieejama arī youtube, interesants stāsts, daži negaidīti pavērsieni, un dažas lietas autore atstāj iztēlei).
  • Ir ierīkota krājkasīte, ko netukšošu visu gadu, bet nav jau naudas ko tur iemest :D
  • Man paslīdēja roka un es iepirkos internetā, kaut gan nav jau tik traki, jo dažas lietas man vajadzēja, un netērējos parastajos veikalos nopirku internetā :D centos pirkt tikai vajadzīgo, bet gadījās, ka iepatikās kāds nieciņš, jo man nevajadzēja tik ļoti.
  • AR darba meklēšanu neiet, izdevās sarunāt darba interviju, bet saslimu un nekā. Vai tik tiešām Drogās strādāt ir tik slikti, kā aprakstīts atsauksmēs internetā? Tur bieži ir vakances, un tur kur man ļoti patiktu strādāt, vai nav vakances vai arī mani neņem, bet naudu vajag, jo piehaltūrējot kā auklīte, es praktiski neko nenopelnu.
  • Ir dažas domas, ko es varētu darīt tālāk, gribētu mācīties par tulku, atradu maģistra programmu, kur nevajag iepriekšējo izglītību valodniecībā, nesaņēmu pilnīgi nekādu atbalstu no ģimenes puses, bet šo domu neatmetīšu, un ievākšu vairāk informācijas.
  • Blogu es neesmu pametusi un man ir kaudze ideju rakstiem, turpināšu dalīties ar pirkumiem un atradumiem ebay un aliexpress, būs dažas atsauksmes, kādam laikam ideju pietiks, galvenais, lai ir iedvesma.
  • Nosūtīju 4 pastkartes, un arī saņēmu pāris. Man izbeigušās pastkartes ar Rīgu, un kaut kad būs jādodas nopirkt kāda. Saņemtās:
     
     
     
     Vai jums arī šī pastkartes liekas mazliet perversa? :D Vai arī tikai man :D

  • Un arī atskaite ir uzrakstīta :)
Kā jums izdodas pildīt savas apņemšanās? :) 

Lai jums jauka diena! :)

3 comments:

  1. Man šķiet, ka Tev grūti ir, jo ir pārāk liels tas saraksts. Izvirzi vismaz galvenos punktus un pie tiem pieturies!
    Apsveicu ar -2kg, jo tas ir daudz :)

    ReplyDelete
  2. Lai gan tas ir tikai bakalaurs, nāc uz Ventspili mācīties pa tulku - mēs skaitāmies krutākie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Man Ventspilī varētu patikt :D Un kā ir tur mācīties, grūti un cik ilgi jāmācās?

      Delete