Saturday, January 31, 2015

Janvāra favorīti

Pilnīgi neticami cik ātri Janvāris pagāja un Februāris pietuvojies! Ieviešu kārtējo jauno rakstu sēriju - ikmēneša favorītus, kur aprakstīšu, lietas, kas konkrētajā mēnesī iepatikušās, lietotas vairāk, katru mēnesi centīšos atrādīt jaunus favorītus, lai nav viens un tas pats.

Sākšu ar skaistumlietām

Pie lūpu produktiem šoreiz:

  • Essence lūpu krāsa tonī 07 Natural beauty - gandrīz katru dienu viņu krāsoju, ļoti iepatikās šis rozīgi dabīgais tonis, kas ļoti labi piestāv manām lūpām
  • Maybelline baby lips Dr. Rescue lūpu balzāmi (atsauksme šeit) - nopirku 2 Icy Mint un Fresh Mint (abi smaržo identiski vienādi, nejūtu nekādu atšķirību :D )  jo viens stāv manā kosmētikas maciņā un otrs somā, labs līdzeklis, lai uzlabotu lūpu stāvokli, vismaz man palīdz. Var izmantot ziemā, jo nesaldē lūpas, kā arī var likt zem lūpu krāsām, pirms gulētiešanas, un no rīta lūpas ir patīkami maigas.
  • EOS lūpu balzāms - neder ziemai, jo nedod nekādu īpašo efektu, domāju, ka vasarā būs noderīgāks, pašlaik mēģinu viņu izlietot.


Nagu lakas

  • Izrādās, ka šīs OPI nagu lakas man ir sen, vismaz sārtā, un nebija sakaltušas. Noturība laba un skaisti toņi, gribētos vēl kādu šīs firmas nagu laku! Toņi Paint My Moji-toes Red un Jade is the new black



  • Essence stay natural konsīleris - ļoti labs, nomaskē gan lokus zem acīm (man viņi gan nav tik tumši) un arī nomaskē sārtumus uz sejas. Kad izbeigsies noteikti pirkšu vēl!



  • Boots Tējas koka un burvju lazdas dienas želeja,domāta, klāt zem kosmētikas, lai seja mazāk taukojas un tiek aizsargāta. Vismaz man šis līdzeklis strādā, un kad viņu lietoju seja spīd mazāk, un ilgāk var iztikt bez piepūderēšanas.



  • Batiste sausais šampūns ir mans pēdējais iepakojums, nevaru sagaidīt, kad atvērsies tas veikals, kur viņus tirgoja, jo man vajag nopirkt iekrājumus!
  • Schwarzkopf pūderis veidošanai, ko izmantoju kā sauso šampūnu, kas ļoti labi pilda šīs funkcijas, spēcīga aveņu smarža, lai gan man īsti nepatīk aveņu aromāts, šeit netraucē.


Pārējie favorīti
Dziesmas

Paul Westerberg - Love you in the fall


Neon Trees Everybody Talks (kā dzirdēju seriālā Virtuve tā man pielipa :D )

Našķi
Garšīgs :)

Fanta Shokata - garšo kā agrāk, tik žēl, ka atveda par maz un dažu dienu laikā visas izpirka.

Filmas - nespoilerošu
Transcendence - neesmu zinātniskās fantastikas fans(noskatījos arī Interstellar un īsti nesaprotu par ko visi tā jūsmoja!), bet šī bija ļoti interesanta filma, man patika! Visa tā doma, kas ir apakšā tai filmai ir burvīga, iesaku noskatīties.

John Wick - asa sižeta filma, gan jau nepatiks visiem, ļoti daudz šauj, un amerikāņi krieviski runā ar baisu akcentu, ka brīžiem neko nevar saprast :D Bet vispār skatāma, lasīju atsauksmes vieniem patīk, un citi to uzskata par kārtējo šāda veida filmu, pievienošos bariņam, kam patika filma. Teikšu godīgi, ka ja tā mašīna nebūtu piesaistījusi manu uzmanību, tad nepamanītu šo filmu ( :D bet tīk skaista mašīna ( tā sākumā) :D jā, varat mani nosodīt un nez ko padomāt, uz priekšu :D ). Kādreiz taču var paskatīties filmu, kur tev nav īpaši jādomā līdzi. Un atriebība taču ir tik salda!

Grāmata
Lisa Genova - Still Alice - Talantīga pētniece, Hārvardas profesore Alise Hovlenda vienā dienā skrienot nespēj atrast ceļu uz mājām, viņa skrien par šo pašu maršrutu jau vairākus gadus, bet jūtas apmaldījusies. Doties pie ārsta viņa uzzina, ka sirgst ar agrīno Alcheimera slimību. Grāmata mani piesaistīja ar to, kā viss tajā tiek aprakstīts, kā šī slimība ietekmē pašu cilvēku, kā viņš jūtas, jo parasti taču visi Alcheimera slimnieki ir gados veci. Iesaku! 
Ir arī filma, kura gan nedaudz atšķiras no grāmatas, bet arī nav slikta.

Raidījumi- realitātes šovi
Duck Dynasty - var kārtīgi izsmieties skatoties šo pārraidi! Ipatnēji, lauķi, savdabīga ģimene un notikumi viņiem apkārt, garlaicīgi nebūs. Es arī gribētu tik foršus radiniekus :D
Vai kāds arī šo skatās?

Seriāli
Man kādreiz vajadzētu uztaisīt sarakstu ar seriāliem, ko es skatos, bet varbūt labāk nē, jo šķiet,ka es skatos daudz par daudz, man jau neērti :D

Stalker - man patīk izmeklēšanu saistīti seriāli, bet arī ne visi. Šis atšķiras no pārējiem ar to, ka detektīvi meklē indivīdus, kas izseko cilvēkus (stalkerus, īstus apsēstos), un bieži vien šādi cilvēki kļūst apsēsti un uzbrūk savam upurim, pa vidu tam visam detektīvu privātās dzīves notikumi un savstarpējās attiecības.

Tas laikam īsumā būs viss :)

PS. Droši varat ieteikt jaunus seriālus (varbūt ir kaut kas , ko es neskatos :D ) un filmas :)

Lai jums jauka diena!

1 comments:

  1. Džons Viks un Still Alice (filma gan) ļoti patika. Džons Viks noteikti ir filma ko varētu skatīties vēl un vēl, jo sen nebiju kārtīgi izsmējusies šāda žanra filmā, pat komēdijās nav tādu joku, tur vairāk piekopj stereotipiskus un jēlus jokus, bet Still Alice noteikti ir filma ko jānoskatās katram. Džulianna Mūra tēlo tik perfekti un eklekstiski, ka bauda acīm vienkārši :)

    ReplyDelete