Wednesday, January 28, 2015

Ebay wishlists #3

Šodien sērfojot ebeyā man 3 reizes uzkārās firefox un uzkarināja manu datoru, tā ir zīme, ka šodien vajag uztaisīt ebay wishlista rakstu (vai arī pietiek līst ebeyā) :D
Šoreiz pavisam  īss raksts ar dažām lietām, kas piesaistīja uzmanību. Nu gandrīz jau paslīdēja roka, un šo to pasūtīju :D

Šķiet, katrs blogs vēl nesen rakstīja par šāda veida matu gumijām, kas laikam ir jaunākais modes kliedziens un var izmantot kā stilīgu rokassprādzi(šo ka tas ir kāds jauns modes bums es biju palaidusi garām, un par gaumi nestrīdas). Man personīgi nepatika, un 5 eiro par 3 gumijām, kas var slīdēt ārā no matiem un izstaipās, nu nav vērts. Tomēr ebay var atrast kaut ko līdzīgu un daudz lētāku. Kāpēc nepamēģināt kaut ko tādu, un ja iepatīkas nopirkt īstās Invisibobble(vai kā viņas tur sauc!) matu gumijas. Atradu izdevīgu piedāvājumu 10 gumijas par 0,99 US centiem, var atrast šeit :)

Vienmēr esmu gribējusi nopirkt šāda veida sūklīti sejas tīrīšanai, bet kaut kā arī nav sanācis, jo vienmēr atrodu kaut ko citu, ko sagribas vairāk.

Muslīna lupatiņas sejas tīrīšanai. Jau abu laiciņu stāv manā wishlistā, bet tā arī neesmu pasūtījusi, jo pirms tam labi iztieku bez viņām, vairāk ieliku šeit ar domu, ja nu kādam noder.


Maska pēdām. Par korejiešu kosmētiku ir dzirdētas daudz un abas atsauksmes, un šis produkts šķita interesants, jāuzvelk uz pēdām tāds kā zābaciņš,iemasē pēdās un pēc 15-20 velk nost, vienreiz lietojams, Varbūt palīdzēs sakopt pēdas pavasara pusi.

Maska palīdz atbrīvoties no melnajiem punktiem un atmirušās ādas. Varētu būt laba, šo es gribētu pamēģināt, varbūt strādā, jo man pašlaik noderētu. Var atrast šeit :)


Kurš gan negribētu vannas bumbu keksiņa formā :)

Un kā pēdējos produkts, kas mani šodien uzrunāja ir šī OPI nagu laka ļoti skaistā zilā tonī NL E72 OPI Eurso Euro

Lai jums jauks vakars!

4 comments:

  1. No pieredzes sakot, tā maska melnajiem punktiem ir galīgi garām, tā nevienmērīgi izžūst un nav iespējams pēc tam vienā gabalā dabūt nost, kārtīga ķēpa, bet efekta nekāda, plāksteri ir daudzas reizes labāki.

    ReplyDelete
  2. Nopirku matu gumijas gan no ebay, gan oriģinālas un jāsaka, ka viltojums ir viltojums. Pavisam cita kvalitāte!

    ReplyDelete