Friday, January 2, 2015

Jaunā gada apņemšanās

Lai kā man nepatiktu lietainas dienas, šodien lietus ir par daudz, par daudz pelēkuma, un man gribas redzēt sauli un iziet ārā no mājas. Šī ir tā diena, kad patiešām vairs nav ko darīt, jo TV rāda vienas un tās pašas filmas, kas vakar, ir par tumšu, lai lasītu grāmatu un nav vēlmes, un mājās mazliet par vēsu, jo palicis ārā siltāks, un uzlikts apkures taupības režīms, jo daudzi kaimiņi var braukt ar kruto vāģi, bet rēķinus nemaksā.

Ilgojas pēc karstas tējas ar laimu, tikai jāmēģina izlīst ārā no mājas šajā ne īpaši patīkamajā dienā, lai tiktu pie laima!


Jā, lūdzu! 2014. gada pirmie 6 mēneši bija labi, un pēc tam viss lēnām gāja uz leju, un nonāca tik tālu, ka sen nebiju jutusies tik slikti, un tik viena, jo pietrūka atbalsta pat no tuvajiem, bet kaut kā palēnām pati savācos un nu jau ir labāk, negribētu atkal nokļūt tajā bedrē! Otrie 6 mēneši bija pilni ar stulbām kļūdām un neveiksmēm, bet no kļūdām mācās, un dažreiz tās ir jāpieļauj, lai tikai saprastu, ka nebija tā labi darīt. Tāpēc es ļoti ceru, ka šis gads būs savādāks, un daudz pozitīvāks :)

Pietiek gausties un sākam ar apņemšanos sarakstu, un secība nav svarīga!

Manas apņemšanās, kuras arī ceru un darīšu visu, ko varu lai izpildītu! Kā teica viena mana pasniedzēja "Centība neizsaka darbību! " Tāpēc ir jādara, nevis jācenšas!


  1. Sakārtot savu ēdienkarti - man loti garšo ēdiens, un viss neveselīgais, un dažreiz es ēdu vairāk draņķu nekā man vajadzētu, un ēdu vispār vairāk kā vajadzētu, tāpēc mīļākās bikses diemžēl sen vairs neder, esmu redzami uzbarojusies :/  Sākšu tikko kā būš apēsti visi svētku labumi, jo nemetīs jau ārā ēdienu, par laimi palikuši vairs tikai pīrādziņi un salāti.
  2. Dzert ūdeni -  aukstā laikā tas ir aizvien grūtāk, un veikalā roka pastiepjas pie limonādēm, nu es nevaru dzīvot bez Kolas Zero! bet gribu atsākt vismaz iesākumam izdzert 1,5 l ūdens ar citronu vai laimu dienā, jo bez tā pliku ūdeni nevaru iedabūt iekšā, un samazināt limonādes patēriņu.
  3. Mazāk tērēt naudas kafijai - bieži, nu gandrīz karu reizi, kad es kaut kur eju, es nopērku Narvesen, Statoil , Coffee inn, vai citu līdzi ņemamo kafiju, un tam aiziet pārāk daudz līdzekļu, es varu bez tā iztikt, un uztaisīt kafiju arī mājās.
  4. Vairāk pastaigāties - šeit es domāju, pēc iespējas vairāk visur doties ar kājām, gan ietaupīšu braucienu naudu, gan pastaigāties ir veselīgi.
  5. Sākt skriet - tikko kā paliks siltāks, es to visu laiku esmu gribējusi darīt, bet vienmēr esmu atradusi daudz iemeslu kāpēc to nedarīt, tagad kā paliks siltāks, sākšu to darīt, jo atrunu vairs nav, skriešanas apavi un sporta apģērbs jau ir, tagad tikai jāgaida atbilstošs gada laiks, un uz priekšu!
  6. Doties uz koncertiem - ja uz kādu koncertu ļoti gribas iet, un nav kompānijas, ir jāiet tāpat! Nevar palaist garām kaut, uz ko ļoti gribas iet, vēlāk būs jānožēlo, un naudu biļetei var atlikt, ja ietaupa uz citām lietām!
  7. Biežāk iet uz kino - nu un kas, ka tā multene ir domāta bērniem, ja gribu redzēt tad ir jāiet, jo skatīties filmas kompī nav tas! Galvenais iet uz to, uz ko gribas.
  8. Lasīt grāmatas - goodreads.com es apņēmos izlasīt vismaz 15 grāmatas šogad, protams, gribētu vēl vairāk, un vēlētos pabeigt izlasīt jau iesāktās grāmatas, kuras esmu pametusi novārtā, jo atradu kaut ko interesantāku, ko lasīt. Un pie šī piederas arī tas, lai nedaudz atlieku 
  9. Sakārtot savu itunes mūziku - to es jau gribu izdarīt sen, jo mp3 ir pilns ar dziesmām, kuras es vairs neklausos un kopš biežāk izmantoju spotify esmu pametusi novārtā savu mūzikas playlist, jāatbrīvojas no grupām, kuras vairs neklausos (izdzēšot visas 30STM dziesmas(vecie gabali vienmēr paliks īpaši, bet vismaz pagaidām viņi ir kļuvuši pārāk komerciāli), man būs daudz vietas jaunai mūzikai) un kā kaut kas apnīk, mainīt playlisti.
  10. Krāt naudu - es gribēju mest krājkasītē naudu un neiztukšot viņu veselu gadu, krājkasīte man ir.
  11. Samazināt iepirkšanos internetā - cik daudz naudas man tur aiziet, gan vajadzīgās, gan patiešām nevajadzīgās lietās. Tagad apsolos nepasūtīt no ebay neko, kamēr neatnāk viss, ko esmu pasūtījusi, ar izņēmumu, ja, piemēram, man šo konkrēto sejas līdzekļi ļoti vajag un viņš ir izbeidzies un citur to nopirkt nevar.
  12. Atrast darbu - darba jomā man ir pamatīgi neveicies, man gribas atrast īstu darbu, nevis piehaltūrēt un pieskatīt bērnus, ar to neko daudz nevar nopelnīt. Ceru,ka šogad paveiksies!
  13. Izlemt ko darīt tālāk - kopš izdarīju stulbu izvēli un iestājos un pēc tam izstājos no RSU (nekad vairs!) es vairs nezinu, ko es gribu mācīties un darīt tālāk ar savu dzīvi, bet psiholoģijas lauciņā, vai vismaz mācīties to šeit, es sevi neredzu, paldies LU un RSU par vēlmes mācīties par psihologu nokaušanu! 
  14. Piepildīt vismaz vienu savu sapni - nu redzēs kā ar to būs šogad, bet nav jau nekas neiespējams, un visādi var sanākt.
  15. Nepamest šo blogu - turpināšu savus ebay labumu rakstus, tā kā esmu pasūtījusi kaudzi visādu nieku, man vēl būs ko aprakstīt, katrā ziņā, man ir dažas idejas, ko lai raksta.
  16. Sūtīt pastkartes - man taču ļoti patīk saņemt pastkartes no visas pasaules, tāpēc šogad, arī man ir jānosūta vairāk, lai varu kaut ko saņemt, un ik pa laikam sakrāšu un parādīšu šeit, saņemtās pastkartes :)
  17. Veidot atskaiti - katru mēnesi vai vismaz reizi 2 mēnešos aprakstīt, kā man sokas ar šo apņemšanos pildīšanu, un vai neesmu palaidusies vai vispār pametusi viņas novārtā, un kas ir izdarīts.
Šķiet, ka esmu uzrakstījusi visu, ko gribēju, un tad jau redzēs, kā sanāks, kas mainīsies, ko papildināšu.  Tagad tikai jārīkojas! Lai izdodas!


Lai jums jauka diena! :)

2 comments:

  1. forši! daudzi punkti sakrīt ar manējiem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) tas gan ir forši! tad lai mums veicas ar izpildi :)

      Delete