Tuesday, January 27, 2015

Ebay labumi #16 Love is košļājamās gumijas

Nu nevarēju nociesties, un man vajadzēja atrādīt šo ebay labumu!
Kādā no nākošajiem rakstiem būs par lūpu krāsu, kas pievīla, plānotāju, kas izskatās ļoti prasts, un šķībām saules brillēm(sūtīju 2 no viena pārdevēja atnāca tikai viena, tāpēc pagaidīšu).

Pirms nedēļas ebay izdomāju meklēt kožļenes. Sagribējās kaut ko interesantu, protams, es nesūtīšu kaut kādus ķīniešu saldumus, jo man iespējams, būs alerģija no viņiem. Tā nu es atradu Love is ... košļājamās gumijas. Uzreiz atcerējos bērnību, kā vecākiem gandrīz katru dienu izspiedu kādu košļājamo gumiju, un man patika krāt bildītes, kas bija iekšā kožļenēs, nedaudz žēl, ka savu kolekciju jau sen izmetu, būtu interesanti paskatīties.
Meklēju un atradu izsoli, kurā arī uzvarēju un izdevīgi nopirku šo kožļenu paku, iekšā 100 košļājamās gumijas.
Paciņa atnāca ļoti ātri, sūtīja viņu no Krievijas.

 Neliela vilšanās, jo izsolē bija rakstīts, ka tiek izsolīta Asorti kožļeņu paka, bet es saņēmu, ar apelsīnu un ananāsu garšu. Atpakaļ sūtīt nevēlējos, čakars. Šīs pašas ir garšīgas.
 Paciņa bija pamatīgi samīcījusies, un noņemot plēvi nost tā uzreiz izjuka.
Bildīte, kas iekšā. Katrā košļājamajā gumijā ir bildīte ar zīmējumu, kur rakstīts, piemēram, Mīlestība ir tad, kad ir kāds, kas nes tavas slēpes un piemīlīgs zīmējums.

Starpcitu, šīs košļājamās gumijas var nopirkt arī pie mums http://loveisgum.lv/ un pasta izdevumi ir bez maksas. Būs man arī kaut kad jāpasūta, šoreiz gribētu kāroto Asorti paku.

Nu garšo tieši tāpat kā bērnībā! Labas :D

Lai jums jauka diena! :)

1 comments:

  1. Atgādināji bērnību, kad man tika uzdāvināta šīs firmas košļeņu paka, ar kādu garšu neatceros, es toreiz biju pārlaimīga, varēja burbuļus pūst :D :)

    ReplyDelete