Sunday, January 18, 2015

AliExpress wishlists #1

Kad man nav ko darīt es bieži attopos meklējot lietas ebay vai kā šoreiz AliExpress, dažreiz man paslīd roka un es kaut ko pasūtu, bet citreiz es saglabāju savā watch list vai wish list, lai vēlāk varbūt pasūtītu.
Šodien man iešāvās prātā ideja, ka es varētu veidot arī AliExpress wishlistu rakstu sēriju, kur es jums parādu lietas, kas ir piesaistījušas manu uzmanību.
Kamēr mani ebay labumi vēl nav atnākuši, negribu, lai blogs nīkuļo, un arī man pašai ir interesanti veidot  šāda veida rakstus. Parasti es cenšos atrast lētāko iespējamo variantu lietām, kas man patīk, jo dažreiz tu kaut ko noskati ebay un pasūti, bet pēc tam pamani, ka AliExpress to var nopirkt lētāk, jā, šitā man nepaveicās ar telefona vāciņu, nopirku daudz dārgāk kā gribēju.

Kurpītes suņu/kaķu mīļiem
Kad ebay meklēju balerīnveidīgās kurpītes, jo gribējās kaut ko mazliet interesantāku, pamanīju šīs burvīgās/jancīgās kurpes, tomēr nebija lielo izmēru. Aliexpress meklējot plus size apavus atradu tādas pašas kurpītes arī lielākos izmēros :) Kurpītes var atrast šeit :)

Ērti un koši apavi pavasarim/vasarai , tos var atrast šeit :) 

Kleitiņas


















Parasti internetā ir daudz kleitiņas, tikai izmēri ir mazi, un ne visi cilvēki ir ļoti tievi, un daži ir arī apaļīgāki, un tas jau nenozīmē, ka viņi nevar vilkt kleitas! Tāpēc atrastās kleitas ir pieejamas arī lielākos izmēros. Ja izdosies nomest pāris/daudz liekos kilogramus, varbūt beidzot varēšu arī sev nopirkt jauku vasaras kleitiņu un justies viņā ērti, tā lai nebūtu jākomplekso un vasarā jāvelk bikses.
Šo ļoti piemīlīgo kleitu var atrast šeit :)

Mazā melnā vakarkleitiņa :) Skaista - var atrast šeit :)

 Kā nākošā kleitiņa, kas man iepatikās bija šī, ar interesantu zīmuļu rakstu. To var atrast šeit :)

Blūzīte/tops

Ideāli piemēroti topiņi pavasarim un vasarai, un dažādās krāsās, katrs var atrast savu , atrodami šeit :)

Bikses


Šīs bikses es jau noskatīju ebay, tomēr izmēri tur bija tikai mazie, bet šeit :) var atrast arī lielākus izmērus :)

Nākošajā reizē būs ieraksts par dažādiem nieciņiem, ko pamanīju, un kas likās tik forši :D

Lai jums jauks vakars :)

2 comments:

  1. Iemīlējos mazajā, melnajā kleitiņā. Nezin kāpēc man pirmajā brīdī viņa izlikās tumši zila, bet ieskatoties vērīgāk, tomēr sapratu, ka ir melna. Man tagad pa sesiju ir uzgājuši pāris liekie kilogrami, pa sesijas mēnesi klasiski pamanos uzņemt sešus kilogramus, sanāk negulētas naktis, kurās, protams, kaut ko apēdu, darbs-mājas-universitāte, un fizisko aktivitāšu nekādu, bet, kad beigsies sesija centīšos nomest nost, bet par apņemšanos to nelieku, jo visbiežāk tas, ko apņemos izdarīt, to neizdaru, lai viss iet savā plūsmā, kad būs mazāk stresa un vairāk kustību, pats no sevis sāks iet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tā kleitiņa ir dievīga :) Laikam vaina apgaismojumā, jo viņa tik tiešām izskatās tumši zila, nevis melna.
      Es pirms pāris gadiem biju diez gan daudz nometusi, bet tā kā man ļoti garšo ēdiens, viss diemžēl ir atnācis atpakaļ, tāpēc tagad es pamazām,un veselīgāk(jo pagājušajā reizē es badojos) cenšos tikt vaļā no liekajiem kilogramiem, nu vismaz iesākumam, es vēlētos tikt pie vecā bikšu izmēra, citādi man nebūs ko vilkt.
      Nu jā, nav jau sevi jāspīdzina, ja jau tev iepriekš izdevās no viņiem tikt vaļā, tad tagad arī sanāks :)

      Delete