Sunday, January 11, 2015

Pieredze sūtīšanai no boots.com

Pirmo reizi veicu pasūtījumu no international.boots.com , dārgi pasta izdevumi - 9.99 britu mārciņas , tomēr piegāde ļoti ātra, UPS piegādāja 9 dienās. Vienīgi man nepatika kā tika iesaiņots sūtījums, labi, šoreiz es nebiju pasūtījusi neko tādu, kas varētu ciet, ja to sakrata vai nomētā, tomēr dažām lietām iepakojums bija saņurcījies. Vai viņi tā iepako arī citas lietas, nākotnē plānoju sūtīt acu ēnas, baigi negribētos saņemt sadrupušas.

Visi mani pasūtītie sejas kopšanas produkti ir ar raganu /burvju lazdas ekstraktu :

  • Zīmuļi izsitumu ārstēšanai man un brālim
  • SPA Sanctuary  sejas tīrāmais līdzekli -  ļoti labi notīra kosmētiku no sejas, tā ka nekas nepaliek uz tās (pārbaudīju!)
  • Boots Tējas koka un burvju lazdas dienas un nakts želejas, nakts variants ir vairāk kopjošais, dienas variants domāts, klāt zem kosmētikas un seja mazāk taukojas un tiek aizsargāta
  • Kosmētikas noņēmējs no šīs pašas sērijas
  • Zīmulis izsitumu maskēšanai
Kopumā esmu sajūsmā par savu sūtījumu, jo man vienmēr patīk pamēģināt jaunus sejas kopšanas līdzekļus, un ceru, ka sliktajās sejas dienās, šie produkti atvieglos manu dzīvi.

Lai jums jauks vakars :)

0 comments:

Post a Comment