Saturday, January 17, 2015

Nuxe Masque Crème Fraîche de Beauté atsauksme

Šo masku saņēmu janvāra lookfantastic skaistuma kastītē, tās cena 25.35 (iespējams, kaut kur var atrast arī lētāk).
Kā man gribētos teikt, ka šī maska ir ideāla un bez tās dzīvot nevaru, un kāds prieks, ka man tā ir, bet nekā. Vakar pamēģināju, un tagad nevaru saprast kāpēc man viņa neder. Internetā lasīju diezgan slavinošas atsauksmes, tāpēc cerēju, ka šis produkts būs mans must have, bet ne šoreiz.

Apraksts jau par masku bija bezgala labs. Tāds, kā cilvēki var labi uzķerties un viņu nopirkt, protams, es ticu, ka uz citiem viņa strādā labāk, jo katram ir savādāka sejas āda, un tas, kas neder man, citam strādā lieliski.
SOS līdzeklis sejai, attīra seju un padara to tīrāku, noņem apsārtumu un mitrina to. Katras meitenes must have produkts (tā tur bija rakstīts). Der visiem ādas tipiem. Šī maska Ir paredzēta, lai nomierinātu un atsvaidzinātu sausu un dehidrētu ādu un sola nodrošināt 24 stundu rehidratāciju "izslāpušai" ādai. 
Skaists apraksts!

Vakar nolēmu pārbaudīt uz savas ādas- sejas. Pirmais, kas citiem varētu nepatikt, man nebija iebildumu, ir stiprais ziedu aromāts. Īsti nevarēju saprast pēc kā šis līdzeklis smaržo, kaut kādi ziedi, man likās, ka smaržo pēc ievām, vai ābeļziediem(tiem vispār ir smarža), internetā lasīju variantu par apelsīnu ziediem(nav ne jausmas kā tie smaržo). 
Uzklāju uz ādas kā parasti, un pagaidīju 10 minūtes , un mazgāju nost. Sajūta tāda it kā šis produkts būtu iesūcies ādā, tīrīju nost ar ūdeni, un it kā nekas daudz netīrās nost, un uz sejas paliek tāda kā kārtiņa, vismaz tāda sajūta,kas man nelikās patīkami. Jā sejas āda bija palikusi maigāka, laikam tas bija vienīgais pluss ko pamanīju. Jo , es nejutu to, ka mana āda būtu ļoti mitrināta, drīzāk bija sajūta, ka trūkst ūdens un āda ir sausa, un mazliet velkoša, un ejot gulēt gribējās uzsmērēt biezāku kārtu mitrinošā krēma.
Pamēģināšu viņu lietot vēl pāris reizes un varbūt sadraudzēšos ar šo produktu, bet tā, pati nepirktu vēlreiz, un būtu vīlusies, ja tādu naudu būtu izmetusi par masku.
Protams, varbūt citiem viņa strādā labāk, man laikam neder šī maska.

________________________________________________________

Izmēģināju arī citus produktus no lookfantastic janvāra skaistuma kastītes:
  • Goldwell Dualsenses Color 60Sec Treatment - Maska kā maska, neteikšu, ka šis produkts ir kaut kas īpašs, jo var atrast arī citu analogu, kas ir pieejams mūsu veikalos, nu kaut vai no Elvital. Mēģināju tikai uz matu galiem, padara tos mīkstākus un dzīvīgākus, un lielākais pluss ir tas, ka nav ilgi viņa jātur, tikai 1 minūti.
  • Philip Kingsley daily damage defense 60 ml - sprejs matiem, grūti man pateikt atšķirību no citiem šāda veida proktiem, vienīgais, ko pamanīju ir tas, ka viņam ir spēcīgs aromāts- smarža, ko vēl ilgi var just uz matiem, kādam tas ir pluss, kādam var likties, ka smarža ir pārāk uzmācīga.
  • Molton Brown Eucalyptus Body Wash 100 ml - labi puto, un nevajag daudz produkta, pietiks ilgākam laikam. Nepatīk man šī eikalipta smarža, bet šī dušas želeja būtu piemērotāka vasarai, jo tai klāt ir arī mentols, kas nedaudz atsvaidzina un atvēsina ādu, un vēsumā, man tas nepatīk, bet kad paliks siltāks novērtēšu, un to aromātu var paciest.
Lai jums jauka diena :)

1 comments:

  1. Uhhh... Atsauksmes nav diez ko labas. Arī saņēmu janvāra kastīti, taču neko no visa satura neesmu vēl mēģinājusi, izņemot vitamīnus. Par vitamīniem - nekas īpašs salīdzinot ar mūsu aptiekās nopērkamajiem.

    ReplyDelete