Wednesday, January 7, 2015

Pieredze sūtīšanai no fragrancedirect

Pēkšņi man ir iedvesma un idejas čupai rakstu, tāpēc vismaz viena apņemšanās tiek pildīta, bet kā tiek/tiks pildītas pārējās, to es uzrakstīšu pēc pāris nedēļām.

Šķiet, jau pagājusi vesela mūžība, kopš veicu pasūtījumu http://www.fragrancedirect.co.uk/ , un šķiet, ka paies vēl ilgs laiks, kad sūtīšu tur kaut ko vēlreiz.


Pasta izdevumi tā jau ir diezgan dārgi, 5.99 mārciņas, labi, redzēti vēl dārgāki, šoreiz nepiesiešos pārāk uzskrūvētajiem pasta izdevumiem, bet attieksmei, un tam, ka sūtījums no Lielbritānijas nāca veselu mūžību.

Decembra sākumā interneta veikali bija, un vēl daudzi tagad ir, pilni ar atlaidēm, nolēmu, ka man arī kaut gribās atrast, varbūt kaut ko sev nopirkt, vai kā dāvanu Ziemassvētkos kādam. Labi, ka nepasūtīju neko kā dāvanu kādam svētkos, citādi nekas nebūtu atnācis laikā!
Atradu tik foršu kosmētikas komplektu, tuša, lūpu krāsa un nagu laka saskaņotā tonī, un arī cena neslikta 4 mārciņas, nav slikti ar tādu komplektu. Izdomāju, ka man vēl vajag kaut ko, atradu The Body Shop tējas koka eļļas losjonu, un cena arī bija laba, kāpēc neizmēģināt. Samaksāju un viss šķiet ir kārtībā.
Tad pēc 2 dienām saņemu epastu, ka man jāizvēlas kaut kas cits, jo to komplektu, viņi man nevar sūtīt, pieņemu, ka dēļ nagu lakas (kas pie velna nagu lakās ir tāds, ko nevar sūtīt, un kāpēc citi viņas sūta?!). Dusmas un vilšanās par to, ka man tik tiešām gribējās to komplektu, kāpēc viņi uzreiz jau nevarēja norādīt, ka nesūta to, es būtu kaut ko citu jau uzreiz izvēlējusies, vai nepirkusi vispār neko. Un tad saziņa ir vienkārši fenomenāla, es uzrakstu, ko gribētu, saņemt, tā vietā, un man neko neatbild, un pēc pāris dienām atnāk epasts, ka mans sūtījums ir izsūtīts. Forši, ne?! 
Tā nu es gandrīz mēnesi gaidīju, savu sūtījumu un  gribēju zināt, ko es vispār saņemšu, jo neviens jau neatbildēja, vai manis izvēlētās lietas der vai nē.


2 Lietus meža šampūni, un 2 mango dušas želejas 60 ml iepakojumā, tējas koka losjons.

Nav jau tas sliktākais pirkums, vismaz tā es sevi mierinu. Dušas želeja smaržo patīkami, un vasarīgi, un interesanti izmēģināt šampūnu, no šīs firmas, redzēs vai maniem matiem patiks, vai nē.

Nākošreiz kārtīgi padomāšu pirms sūtīšu no šīs lapas, un vai izvēlēto lietu, nevar atrast arī kaut kur citur.

Lai jums jauka diena :)

0 comments:

Post a Comment