Monday, January 5, 2015

Avon Ideal Flawless CC krēms

Mana Avon konsultante dažreiz ieliek kādu paraudziņu klāt manam pasūtījumam, šoreiz tiku pie CC krēma paraudziņa, tonis gan galīgi neder manai bālajai ādai, bet izmēģināt jau var.

Avon Ideal Flawless CC tonējošs, koriģējošos krēms ar SPF20

Kopā Avon piedāvā 5 dažādus toņus. Janvāra katalogā - līdz 21.01 šim CC krēmam ir atlaide un cena ir 3, 49.
Man tika pats tumšākais tonis Medium beige, kas neder manai bālajai ādas krāsai.


Avon par CC krēmu -" Daudzfunkcionāls CC krēms -  vieglajā sastāvā apvienotas tonālā krēma un kopjoša sejas krēma īpašības"

Manas domas - neskatoties uz to, ka šī krāsa neder man - CC krēms rada patīkami maigu sajūtu uz ādas un klājas viegli, diezgan neitrāls un neuzmācīgs aromāts. Tomēr ja nav ideāla sejas āda viņš nedod pilnīgi nekādu efektu, vismaz man.
Varbūt šim CC krēmam piemīt kopjoša sejas krēma īpašības, bet tikai krāsa no tonālā, slikta sedzamība.
Nav jau slikts produkts, ja ir gandrīz ideāla sejas āda un gribas izlīdzināt ādas toni, tomēr ja ir slikta ādas diena, šis CC krēms praktiski nedos neko.
Protams, tas, ka man viņš nederēja nenozīmē, ka nederēs citām!

Izrādās, ka man arī ir paraudziņš pašā gaišākajā tonī Ivory , to es izmēģināšu, kad man būs labāka sejas diena, un tad redzēs, kā būs, vai viņš pilda savas funkcijas vai nē.

PS. Tiku pie dažiem lūpu krāsas paraudziņiem, nevaru sagaidīt, kad varēsu izmēģināt :)

Lai jums jauks vakars :)







0 comments:

Post a Comment