Monday, January 26, 2015

AliExpress labumi #1

Varu teikt godīgi apņemšanās nepirkt nieciņus no interneta cieta pamatīgu sakāvi :D Viss sākās ar ļoti nepieciešamu lietu, un tad paslīdēja roka, un pasūtīju vēl kaut ko, bez kā varēju iztikt :D Bet vismaz šoreiz neesmu tik traki iepirkusies, vēl spēju kontrolēt, ko man vajag un ko nē :D

Parasti visu pērku ebay, nezinu kāpēc, bet tā lapa man liekas uzticamāka, bet nevarēju atrast to, ko gribēju ebay, atradu AliExpress un pasūtīju. Kopumā no pirms šiem pirkumiem biju pasūtījusi tikai 2 lietas, svārkus, kas dzīvē neizskatījās tik forši, un stāv skapī :D un pārnēsājamo uzlādējamo bateriju, ko pirku kopā ar brāli, kas funkcionē ļoti labi, un viņu var uzlādēt arī ar saules palīdzību.

Par pirkumiem, es sev nopirku 2 telefona vāciņus, nav jau tā, ka man ir vāciņu  trūkums, nē, man ir vairāki, bet vienmēr gribas kaut ko jaunu. Kādā no nākošajiem rakstiem atrādīšu savu vāciņu kolekciju, varbūt tas man palīdzēs saprast,ka man nevajag pasūtīt vēl kādu, kaut gan man gribētos arī vāciņu ar futbola dizainu, un hokeja, ja vien varētu atrast tādu, kas patīk un nemaksā pārāk dārgi.

Man vienmēr ir paticis lasīt grāmatas, protams, tikai tās, kas pašai interesē, nevis obligāto literatūru, un Harija Potera grāmatu sērija ir viena no mīļākajām bērnības grāmatām, kāds man bija prieks, lasīt šīs grāmatas, labas atmiņas. Varētu pārlasīt visas grāmatas un noskatīties filmas, pēc katras grāmatas izlasīšanas, tā kā darīju ar Tomasa Harrisa grāmatām par Hanibalu Lekteru (tik labas grāmatas!) :)
Un jā, man sagribējās jaunu telefona vāciņu, kas būtu saistīts ar Hariju Poteru :D Kāpēc, es nezinu!


Vai nav jauks un piemīlīgs vāciņš? :D Nāves dāvestu zīme, zibens un brilles, jauks un vienkārš, un man vajadzēja.
Pirku šeit :) Vāciņš pieejams Samsung galaxy S5, S4 un S3 telefoniem. Saņēmu ļoti ātri apmēram 2 nedēļās, kas liekas neierasti, jo iepriekšējie sūtījumi nāca ļoti ilgi. Der ideāli, esmu sajūsmā.

Jā, kā pamanīju tā sapratu, ka man vajag un viss :D Harija Potera fani sapratīs! Šo pagaidām neesmu izņēmusi no iepakojuma, jo man patīk izmantot vienu vāciņu kādu laiku, un tad tikai likt citu, varētu jau mainīt biežāk. Tur, kur pirku šo vāciņu, viņš vairs nav pieejams, bet gan jau kaut ko līdzīgu var atrast.

Kopumā varu teikt, ka šie izskatās, un gan jau ir, pēc labas kvalitātes vāciņiem. Ir man gadījies iegrābties, viens ko pasūtīju ir vaļīgs(par to vairāk atsevišķā rakstā par vāciņiem), un gadījās tā, kad man vēl bija vecais telefons pasūtīju 2 vāciņus pa lēto un viņi nederēja, modelis atbilst, tikai nedaudz par šauru, skopais maksā divreiz, tāpēc ne vienmēr tas pats lētākais būs labāks, tomēr tā arī ir laimes spēle, jo gadās nopirkt kaut ko lētu un labu.

Man jau ir prātā nākošais ebay wishlist rakts, kur esmu noskatījusi ar Hariju Poteru saistītus karekļus, kurus man nedrīkst atļaut pasūtīt, jo man ar karekļiem ir tā, sākumā patīk un tad apnīk, un kaut kur nomētāju.

Lai jums jauka diena! :)

0 comments:

Post a Comment