Wednesday, January 14, 2015

Lookfantastic janvāra skaistuma kastīte

Es pat nespēju noticēt tam, ir tikai 14. janvāris un es saņēmu savu janvāra skaistuma kastīti. Ātri gan! :)
Šī gan būs mana pēdējā, jo pašlaik līdzekļi neļauj pasūtīt vēlreiz, bet ja decembra kastīte sagādāja lielu vilšanos, tad šoreiz esmu sajūsmā! :) Pārsvarā visi produkti izraisa sajūsmu, jo ir tā vērts, kaut vai dēļ tā, ka iekļautā sejas maska vien maksā daudz dārgāk par visu kastīti  kopumā :)



Šoreiz mazāk bilžu, jo apgaismojums nav tas labākais.


  • Goldwell Dualsenses Color 60Sec Treatment - Extra Rich maska krāsotiem matiem 50 ml iepakojums - man patīk, ka šī matu maska nav ilgi jātur matos, tas ir liels pluss, maskai vajadzētu mīkstināt tos, padarīt gludākus un dot veselīgu spīdumu, būs jāizmēģina.
  • Molton Brown Eucalyptus Body Wash 100 ml - interesanti izmēģināt citu firmu dušas želejas, vienīgais eikalipta smarža man īsti nepatīk, vairāk velk uz vīriešiem domātu aromātu, bet es noteikti izmēģināšu, un ja pa visam nepatiks, atdošu, lai lieto tētis vai brālis.
  • Philip Kingsley daily damage defense 60 ml - sprejs matiem, kas domāts tad, lai aizsargātu tos no karstuma, un domāts visiem matu tipiem. Es gan šāda veida līdzekļus neizmantoju, jo pārsvarā matus izžāvēju dabīgi, un ir daži šāda veida līdzekļi, kas tauko manus matus. Tomēr labprāt izmēģināšu, ja neiepatiksies man, zinu, ka mammai noderēs.
  • NUXE Creme Fraiche Mask 50ml - šis ir pilnais iepakojums, kas maksā 25.35 :O Man patīk izmēģināt jaunas sejas maskas, un vispār par Nuxe produktiem ir lasītas daudz labas atsauksmes, tikai cena man ir par dārgu, tāpēc neviltots prieks, par šo produktu kastītē. SOS līdzeklis sejai, attīra seju un padara to tīrāku, noņem apsārtumu un mitrina to. Katras meitenes must have produkts (tā tur bija rakstīts) . Apraksts jau bezgala labs, nevaru nociesties, kad izmēģināšu!
  • Myvitamins - ūdenī šķīdināmas 20 vitamīnu tabletes ar apelsīna garšu, uz kastītes rakstīts, kam tieši viņi domāti, tur nav rakstīts. Tā kā man nepatīk vitamīni, kas jādzer šādā veidā, atdošu kādam ģimenes loceklim. Es varbūt šī produkta vietā labāk būtu vēlējusies kaut ko citu, bet neesmu arī vīlusies.
  • Gatineau kompreses acīm- viens iepakojums, rakstīts anti aging, bet aprakstā minētas labas īpašības - samazina lokus zem acīm, atdzīvina un atjauno acis - dod veselīgāku un dzīvīgāku izskatu, noderīgas pirms kāda saviesīga pasākuma.
Kopumā varu teikt, ka šī ir ļoti kvalitatīva kastīte! Labi, ka pasūtīju, vēlreiz teikšu, ka esmu sajūsmā par sejas masku. Ja decembra kastīte radīja sajūtu, ka lieki iztērēju naudu, un šoreiz tā nav, labi produkti, un katrs atradīs šeit kaut ko, kas viņam patiks labāk.

Vai jūs jau saņēmāt? Kā man gribas ielūkoties citu kastītēs un lasīt iespaidus!

Lai jums jauks vakars :)

PS. Salasījos par latviešu kastītēm sugarmakeup blogā :) un izdomāju, ka lai kā es gribētu pasūtīt http://saneribox.lv/ kastīti, bet šomēnes, laikam nevaru tērēt 16 eiro, jo ir lietas, ka būs vajadzīgākas vairāk, un es nevaru atļauties, tāpēc nolēmu, ka ja man patiks tas, ko ir saņēmušas citas meitenes, varbūt arī pasūtīšu nākošajā reizē :)

2 comments: