Monday, February 2, 2015

Ebay labumi #17

Aizpagājušajā gadā man bija jauks plānotājs ar gumiju (līdzīgs šim), pagājušajā gadā tāda veida plānotāju nevarēju atrast, un nopirku citu, kas it kā nebija slikts, bet pasmags un aizņēma daudz vietas somā. Tāpēc šoreiz meklēju ebay, un pamanīju šo. Bildē neizskatās nemaz tik slikti, bet dzīvē, tas izskatās diezgan prasts, un nedaudz mazāks, kā viņam vajadzēja būt.
Šis ir mans impulsīvais pirkums, kad pārāk nedomāju vai man tādu vajag, bet nopirku, un tā es dažreiz iegrābjos, nebūs jau pirmā reize!


Jūtos pārmaksājusi,nu šis plānotājs nav 6 dolāru vērts! Vajadzēja pameklēt kaut ko labāku, vai pirkt kaut ko šeit veikalos, vai arī ieviest blociņu, kur rakstīt lietas, jo mierīgi varētu iztikt bez plānotāja.
Pasūtīju decembra sākumā, šķiet 2. decembrī, bet saņēmu tikai pagājušajā nedēļā. Labi,ka vismaz atnāca, vai arī labāk būtu neatnācis, saņemtu atpakaļ naudu.
Nāksies viņu mazliet izdekorēt - uzlabot, kā esmu darījusi agrāk, ja apnīk dizains vai tas nepatīk, un nākošreiz padomāšu pirms pirkšu.
Ļoti ceru,ka pārējās lietas, kuras ceļo pie manis nesagādās vilšanos vai nebūs brāķis, un atnāks, jo dažas lietas kaut kur pa ceļam, cerams, ka ne pie mums, pazuda!


Ļoti lēti nopirku izsolē vāciņus savam ipodam, un man sāk likties,ka diez vai viņi atnāks. Vai jums ir gadījies, kaut ko izsolē nopirkt par ļoti zemu cenu, un vai tas ir atnācis? Brālis līdzīgi kā es arī kaut ko izsolē nopirka pa lēto, bet tas diemžēl neatnāca, un pārdevējs piedāvā atgriezt naudu, nevis sūtīt preci vēlreiz. Tāpēc es aizdomājos, vai tā lieta pazūd kaut kur pa ceļam, vai arī pārdevējs nemaz neizsūta, jo viņam izdevīgāk atgriezt atpakaļ naudu, nevis sūtīt preci pa lēto?

Lai jums jauks vakars! :)

0 comments:

Post a Comment