Wednesday, February 25, 2015

Rival de Loop What a volume mascara! atsauskme

Esmu dzirdējusi,ka daudzas ir pret ūdens noturīgajām tušām, kas tieši viņās ir tāds, kas nepatīk vai nav labs? tas, ko es esmu dzirdējusi, ka ūdens noturīgās tušas, sausina skropstas un  lietojot tās ikdienā skropstas paliek trauslas un krīt ārā.

Pirms kāda laika Drogās nopirku Rival de Loop tušu, un beidzot nolēmu pamēģināt, pirmie iespaidi ir labi. Tušu pirku Drogās kases tuvumā, nē Drogu darbiniece neplijās ar viņu virsū, vienkārši izdomāju paņemt, un kad pirku, bija atlaide.



 Rival de Loop What a volume mascara!


Bildē tuša vienā kārtā

Par tušu - es nezinu vai biju nopirkusi tušu, kurai nebija uzlīmēta uzlīme ar tekstu latviešu valodā, vai arī  tā bija nolipusi, bet nekur neatradu tušas aprakstu saprotamā valodā, viss tikai vāciski. Tām, kas skolā mācījās vai saprot vācu valodu "Die innovative 4-kant bürste zaubert einen voluminösen Wimpernaufschlag. Die anschmiegsame mascara greift direkt am Ansatz und umhullt Wimper fur Wimper mit Volumen." Google translate man šoreiz daudz nepalīdzēja, bet šķiet, ka galvenā doma tajā tekstā ir tāda, ka īpašā 4 lielumu sariņu birstīte  padarīs skropstas vizuāli kuplākas un apjomīgākas.

Šī nebija pirmā reize, kad izmēģinu Rival de Loop tušu, iepriekš esmu lietojusi tušu rozā iepakojumā (diemžēl neatceros kā viņu sauca), un viens no mīnusiem ir tas, ka birstīte paņem nedaudz par daudz tušu, un tad tā ir jānotīra, lai nenosmērētu vietas, ko nevajag, bet tas nav pārāk liels traucēklis.

Kā var redzēt bildē, manuprāt, manas skropstas izskatās kuplākas un garākas, diezgan līdzīgs efekts kā Flormar tušai , tomēr šīs tušas birstīte ir daudz maigāka un ar viņu ir vieglāk nokrāsot skropstas acu iekšējos kaktiņos. Šī dažāda lieluma sariņu birstīte palīdz labi nokrāsot pat visīsākās skropstas.
Ļoti viegli un maigi klājas, nesalipina skropstas, nebirst.
Vismaz manām acīm neradīja diskomfortu vai kādu alerģisku reakciju.

Tā kā tā nav ūdens noturīgā tuša dienas beigās varbūt nedaudz nokūst no skropstām, bet ne tik ļoti, lai izskatītos pēc pandas, pēc aptuveni 13 stundu ilgas valkāšanas tuša nedaudz bija noplūdusi.
Pa dienu arī nedaudz nosnaudos un pieceļoties tuša bija savā vietā. Tomēr tas manuprāt ir atkarīgs no tā vai jums bieži asaro acis vai nē, jo man ir gadījies, ka kāda tuša dienas laikā ļoti labi turas, bet kad esmu pagulējusi tuša ir nosmērējusi zem acu rajonu(skats tāds it kā pamiegam būtu raudājusi), jo bieži,kad žāvājos man asaro acis, un tā kā tā nav ūdens noturīgā tuša viņa neturas tik labi.


Kopumā šī ir diezgan laba tuša, lietojot tikai vienā kārtā tā sniedz vajadzīgo efektu un skropstas izskatās diez gan dabīgi - nav pārmālētas ar biezu kārtu. Vai pirkšu vēlreiz - jā un nē, jā, jo tuša ir laba, bet varbūt nē, jo man patīk pamēģināt kaut ko jaunu.

UPDATE
Pagājis mazāk kā 1 mēnesis un šī tuša jau sabiezē, birstīte paņem par daudz produkta un ja visu lieko nenoņem var pamatīgi nosmērēt vietas, kur nevajag, un jātīra viss nost. Jā šī tuša sniedz labu efektu, bet man nepatīk tas, ka uz birstītes paliek par daudz produkta, ir labākas tušas, kas sniedz līdzīgu efektu un nav tik ķēpīgas!


Lai jums jauka diena! :)

0 comments:

Post a Comment