Saturday, March 14, 2015

New in #2

 Tām, kas seko mana bloga instagram profilam, es padalījos ar sava iepirkuma maisiņa bildi :D Šodien ar mammu aizbraucām līdz Ogrei, man vajadzēja pavasara kurtku un kurpes, tās gan es nenopirku, bet man bija labs krekliņu ķēriens! Nekad neesmu tik daudz labu mantu vienā reizē nopirkusi, iztērēju aptuveni 30 eiro, bet nopirku 9 krekliņus, ļoti labā stāvoklī, tas ir labs pirkums!
R.D.A. ir viens no labākajiem lietoto apģērbu veikaliem, pārsvarā samērīgas cenas, un labas kvalitātes preces, Ogrē laikam ir 4 šādi veikali, un 2 no tiem ir lieli, un uz tiem es arī biju.
Man nav kauns iepirkties humpalās, manā skapī vismaz 80 % apģērbu un apavu nāk no lietoto apģērbu veikaliem, lēti un labi :) Izmazgā, un var vilkt!

Pilns maiss ar labumiem, krekliņi gaiši un pavasarīgi.

Šis noteikti ir dienas labākais pirkums, telefona vāciņš ar manu mīļāko skaitli. Kāda veiksme, tieši vāciņš manam telefonam, iepriekš telefona aksesuārus nebiju redzējusi, labi, ka apskatīju nieciņus kases tuvumā :)

Un tagad krekliņi, lūgums nepiesieties par to, ka viņi ir saburzīti vai tā, kā atnācu mājās, tā nofočēju.

 H&M krēmkrāsas krekls. Tik maigs materiāls, patīkams uz ādas, un neliela kabatiņā priekšā :)
 Topshop krekliņš ar nošu rakstu, priekšā īsāks un aizmugurē garāks, un uz birkas ir recepte kūciņas cepšanai :D
 Šim krekliņam bija nogriezta firmas zīme, nedaudz vairāk vilkts kā pārējie, bet man iepatikās interesantais zīmējums.
 Tumši zils mežģīņu kreliņš no NEXT, pilnīgi jauns ar visu birku, oriģināli maksāja 14 mārciņas, bet es nopirku par 3 eiro :)
 George krekls, kuru nopirku dēļ patīkamā un plānā materiāla, būs labs, lai staigātu pa māju
 Atmosphere krekls ar vasarīgu zīmējumu
 River Island krekliņš/tops no vislabākā materiāla, maigs un mīksts un plāns, ideāls vasarai
 Atmosphere krekls mint tonī, parasts, bet man iepatikās krāsa
Un saule izlīda no mākoņiem, boohoo.com krekls bordo krāsā, viņš gan bija domāts kā oversize, bet manam izmēram izskatās tieši laikā, ne par šauru, ne par platu.

Šos pirkumus es nepirku šodien, bet 3 mēnešu laikā, gribēju parādīt jau ātrāk citā rakstā, ber izdomāju pielikt pie šī.



Gaidu, kad paliks siltāks laiks, lai varētu vilkt šīs kurpes bez zeķēm, jo savādāk man slīd kāja ārā. Pilnīgi jaunas, vēl nezinu cik ērti ar viņām ir iet, un vai necilāsies ejot, šis ir mans izmērs, bet man vēl nav bijušas šādas platformu balerīnveidīgās kurpītes.


Man nepatīk džemperi, bet šis iepatikās :)


Iepirkumu maisiņš ar stilizētu UK karogu


Pašlaik nevaru (gan jau drīz varēšu atkal) ielīst dažās savās džinsu biksēs, tāpēc gribēju vienu zilu pāri, kas der labi. Šīs gan nedaudz tādas spīdīgas, bet man tas netraucē.


Un krekliņš no New Look perfekts pavasarim, vasarai :)


Tagad gan kādu laiku man t kreklus nevajadzēs :D un arī kādu laiku, uz šādu veikalu nedošos.
Vai jūs iepērkaties lietoto apģērbu veikalos un kāds ir bijis jūsu labākais ķēriens? :)

Lai jums jauks vakars :)

6 comments:

  1. Labs keriens:) man ari sanak ko forsu izzvejot :) bet es humana briziem ieeju , tas labak patik:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Man tuvumā nav Humana veikali. Tur dažreiz var kaut ko atrast, bet dažreiz liekas, ka viņi nedaudz uzskrūvē cenas, piemēram, dažas drēbes tiek uzcenotas pārāk dārgi, un nav tā vērtas. Bet man patīk, ka viņi saliek visus apģērbus pa krāsām, tad nav jāskatās visi, tikai jāatrod krāsa, kas patīk :)

      Delete
  2. Dear, you have amazing blog! Great job!
    I’ll be happy to hear your opinion about my blog!)


    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    ReplyDelete
  3. Man ļoti iepatikās kurpes. Kur pirki tās?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kurpes es pirku lietoto apavu veikalā. Ražotājs/izplatītājs viņām ir veikals George, viņiem ir arī interneta veikals, kas sūta uz Latviju, varbūt tur kaut kas līdzīgs ir atrodams :)

      Delete
    2. Skaidrs, kurpes tiešām foršas un izskatās arī, ka pilnīgi jaunas.

      Delete