Friday, March 20, 2015

Ebay wishlists #4

Sen neesmu  taisījusi šāda veida rakstus, tāpēc esmu atradusi dažus labus un izdevīgus piedāvājumus, gandrīz visu no minētā es labprāt pasūtītu, ja vien varētu, jo cenas ir samērā lētas.

Gribu , ļoti gribu šādu somiņu! Knapi turos pretī kārdinājumam, grūti!

Bath & body works roku antibakteriālais līdzeklis. Iesaku, un man ir izdevies atrast jaunākos aromātus, par labu cenu, parasti visur viņam ir uzskrūvēti pasta izdevumi, pilnīgi nobrīnījos,ka tik izdevīgi. Gribu pasūtīt, bet nevaru izdomāt, kuru aromātu gribētu.

Ja es pieliktu kaut ko tādu pie savām atslēgām, tās vairs nelīstu somas mazajā kabatiņā, kur tās jau knapi lien iekšā dēļ neskaitāmajiem atslēgu piekariņiem :D

Šāda, pavisam vienkārša rokassprādze ar hamsa roku :)

Man vajadzētu šādu rokassprādzi ar atgādinājumu nekad nekad nepadoties, jo cik reizes jau nav gribējies visam atmest ar roku!

Par šiem uzlīmējamiem nagiem, esmu dzirdējusi ļoti daudz diezgan labas atsauksmes youtube, labprāt pati arī izmēģinātu šādus. Nagi pieejami vairākās krāsās :) Vai kāda ir šos mēģinājusi?

Nākošās lietas es gribētu tikai tāpēc, ka viņās izskatās jancīgi un piemīlīgi :D
Kura gan spētu turēties pretī tik jaukām kosmētikas somiņām?! Grūti noturēties pretī kārdinājumam pasūtīt :D Nu tik piemīlīgas!

Roku krēms banāna formas tūbiņā, kaut kas oriģināls, jancīgs un savādāks kā citām, vismaz man kaut kas tāds nedaudz uzlabotu garastāvokli ik reizi, kad to pamanītu somā :D

Man protams nevajag kārtējo lūpu produktu, un neesmu arī kaķu mīlis, bet iepakojums izskatās tik jauks, un krāsu izvēle arī nav slikta :)

Es tik tiešām labprāt pasūtītu gandrīz visu :D bet somu, kosmētikas maciņu un antibakteriālo līdzekli gribētos visvairāk, bet turēšos pretī cik vien būs manos spēkos!

Lai jums jauka diena :)

0 comments:

Post a Comment