Saturday, March 21, 2015

Products i regret buying 2015

Sen jau gribēju izveidot šāda veida rakstu, bet šodien mani iedvesmoja zilas tušas pirkums. Jā, es kārtīgi nepaskatījos un nopirku zilu tušu :D Zila tuša man nekad īsti nav patikusi, nedomāju, ka man piestāv, bet plašāka atsauksme par to būs drīzumā.

Daži produkti, kas būs šajā sarakstā, man nederēja, jo nepatika krāsa, citi vienkārši nestrādā manai ādai, vai arī man nepatīk to smarža, un nevaru tādus lietot, vai arī tie ir galīgi garām. Daži produkti jau sen ir izmesti vai atdoti, tāpēc dažas bildes aizņemšos no interneta.
Varu droši apgalvot, ka nevienu no šīm lietām, nekad nepirkšu vēlreiz!

Vēlreiz gribu pieminēt, ka visi šie produkti nav slikti,un tas, ka neder man, nenozīmē,ka nederēs citiem.

Avene Cleanance K mitrinošs , ekfoliējošs sejas krēms Tik slavinošas atsauksmes salasījos internetā, un gribēju arī pamēģināt. Diezgan padārgs, laikam tāpēc esmu vēl vairāk vīlusies, jo reāli izmetu naudu miskastē! Man nebija nekāda efekta, vai uzlabojums lietojot šo sejas krēmu, tā neizskatījās attīrītāka un pumpas-melnie punkti metās tāpat. Nebija vērts tērēt naudu. Varbūt kādam šis līdzeklis palīdz, bet man diemžēl nē.



Bioderma Sebium micelārais ūdens kombinētai un taukainai ādai. Pārāk dārgs kosmētikas noņēmējs, nedeva pilnīgi nekādu efektu, labāk nopērku kaut ko lētāku, un neizmetu naudu šādam līdzeklim. Kārtējā dārgā vilšanās.

Oriflame konsīleris - diezgan padārgs. Sākšu ar to, ka man zaļais konsīleris izraisīja alerģiju un vietās, kur to smērēju, lai nomaskētu sārtumus, uzmetās jaunas pumpas! Gaišākā krāsa, kas domāta acīm ir pārāk gaiša un izskatās neveselīgā tonī uz manas ādas, un viņu ir diezgan grūti vienmērīgi uzklāt, jo ir diezgan bieza konsistence un  salien visās rievās. Brūnā krāsa nederēja manam ādas tonim, bet tā šī vienīgā man nesagādāja nekādas problēmas.
Mammas darba biedrene lieto šo konsīleri  atkārtoti un ir sajūsmā, viņai patīk un der!


Lady Gaga Fame smaržūdens. Man viņš patika, un beidzot redzēju izdevīgu piedāvājumu internetā un nopirku, nevajadzēja. Esmu uzpūtusi 2 reizes, un sapratu,ka tas nav domāts man. Ko lai tagad ar viņu dara?! Būs man kā dekorācija :D

EOS lūpu balzāms ar melleņu un akai ogu aromātu - nepatīk! Nu kāpēc man likās, ka man patiks viņš. Piparmētras ir dievīgs, un viņam ir patīkama saldena garša, bet šis ož pēc mellenēm, un ja viņš būs bez garšas būtu labi, bet var just ko rūgtu. Vienreiz uzliku uz lūpām un uzreiz arī notīrīju nost. Dīvains melleņu aromāts, nepatika.


Elf Beauty book bronzed look acu ēnu komplets - iegrābos. It kā jau izskatās diezgan labs komplekts, ir pamācība kā izveidot dienas un nakts grimu, ir arī acu ēnu bāze un acu zīmuli. Acu ēnu bāze man izraisīja alerģiju, acu plakstiņi palika sarkani - apsārtuši. Acu zīmulis - pirmkārt, man tādi nepiestāv, otrkārt ar viņu varēja noskrāpēt plakstiņus, ļoti ciets un klājas nevienmērīgi. Acu ēnas diezgan zemas kvalitātes - tumšās ir pārāk grūti uzklāt vienmērīgi, viņas grūti sapludināt, un gaišās ir slikti pigmentētas. Neveiksmīgs pirkums!







Elf Zit Zapping konsīleris - diezgan biezā konsistencē un grūti viņu vienmērīgi uzklāt uz vajadzīgajām vietām, ja vēl apakšā ir sejas krēms, vispār murgs. Briesmīgākais ir tas, ja tonālais krēms dienas gaitā pazūd no sejas, tad var redzēt zaļus plankumus - tās vietas, kur bijis konsīleris, izskatās briesmīgi. Kā arī nepatīk man tie griežamie iepakojumi!
Neiekļāvu vēl arī Elf lūpu spīdumus- bet arī tie man nepatika, pārāk lipīgi un smarža nederēja man!

Andrew Barton sausais šampūns- it kā nav slikts sausais šampūns, bet tā vaniļas smaka, ciest nevaru, pārāk spēcīga, man vēmiens no viņas nāk!


Maybelline Dream sun bronzeris ar vaigu sārtumu #10 Bronzed tropics - šo meta pakaļ pirkumam, bet aceros, ka gribēju pamēģināt, un tāpēc savam pirkumam nopirku vēl klāt kaut ko,lai tikai tiktu pie "dāvanas". Nevajadzēja, nemāku lietot bronzeri un man arī nepatīk,un viņam klāt ir spīdums, nepatīk padarīt seju spīdīgāku kā vajag,  vaigu sārtums ir labs, bet tajā nav nekas īpašs!


Maybelline Diamond Glow acu ēnas tonī 02 Coral drama - acu ēnas ir labi pigmentētas, un viegli uzklājamas, tikai nošāvu greizi ar toni, bet tā ēnas ir ļoti labas.

Avon rokassprādzes - cena bez atlaides 10 eiro, ar atlaidi 3 eiro. Viņas ir tik prastas, nav pat 3 eiro vērtas, man tiešām žēl cilvēku, kas tām izmeta 10 eiro. Parasts striķī iestiprināts piekariņš, man visu laiku sienas vaļā mezgliņi, kaitinoši. Katalogos ir neadekvāti uzskrūvētas cenas aksesuāriem, un dzīvē vairums no viņiem izskatās diezgan prasti.


Šie bija daži no produktiem-lietām, kas man vairāk sagādājušas vilšanos, gan jau ir vēl daži, bet pagaidām nenāk prātā, zinu tikai vienu, ka neko no tā nepirkšu. Varbūt tikai Maybelline acu ēnas citā tonī!

Lai jums jauka diena! :)

2 comments:

  1. Interesanti, man, savukārt, ļoti patīk Lady Gaga smaržas, Andrew Barton sausais šampūns un Biodermas ūdentiņš. Vieni no maniem favorītiem. :) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D tiešām interesanti :D Tie produkti jau nav slikti :) tikai es un mans deguns nevarēja sadraudzēties ar viņiem.

      Delete